dinsdag 17-1 - Reisverslag uit Bristol, Verenigd Koninkrijk van Rosa Waal - WaarBenJij.nu dinsdag 17-1 - Reisverslag uit Bristol, Verenigd Koninkrijk van Rosa Waal - WaarBenJij.nu

dinsdag 17-1

Door: rosavdwaal

Blijf op de hoogte en volg Rosa

17 Januari 2012 | Verenigd Koninkrijk, Bristol

Het is alweer dinsdag vandaag..
Donderdag ben ik op school na gaan vragen of het klopte dat ik geen voorbereiding op het Cambridge examen kon krijgen hier en dat klopte, dus heb ik maar weer een boze mail naar Ef hoofdkantoor in amsterdam gestuurd. Ben benieuwd wat ze gaan antwoorden, dat hebben ze namelijk nog niet gedaan. Ook heb ik vrijdag besloten toch mee op wintersport te gaan. Ik wilde tee graag. Dus vanaf nu stel ik mijn bankrekening ter beschikking voor het goede doel haha.. Ik ben ook bijna jarig, dus hopelijk kan ik ook wat verjaardag centjes daarvoor gebruiken.

Zaterdag ben ik met wat vrienden wezen lunchen. 2 meiden bij mij in de flat op de 4e verdieping hadden gekookt. Eentje is Italiaans en die had italiaanse pasta gekookt. Heel lekker, maar voor Rosa natuurlijk wel een beetje pittig haha. Nou was ik gelukkig niet de enige want nog een jongen die ook uit italie komt zat ook met een boekje bij zijn hoofd te wapperen haha. We waren met zijn 9e dus een leuke groep. En na de lunch hebben we nog gezellig wat nagekletst en wat gedronken..

Zondag ben ik naar het treinstation gefietst want daar moet ik heen lopen om de bus te pakken die naar het vliegveld gaat. Heb ik gelijk naar de tijden gekeken en hoe ver het ongeveer was. Nu ga ik het denk nog maar een keer gewoon lopend doen, zodat ik precies weet hoe lang ik erover doe. Opzich is het niet heel ver, dus ik denk ongeveer 15 minuten lopen. Is wel te doen. De bus is namelijk een stuk goedkoper dan een taxi. Ook heb ik gelijk op de terugweg boodschappen gedaan. S'avonds ben ik met 2 meiden van mijn afdeling in mijn flat wezen bowlen. Dat was erg gezellig. We hebben 3 potjes gespeeld en alle 3 een keer gewonnen. Wel voelde ik die avond een vervelende keelpijn opkomen en toen ik eenmaal weer op mijn kamer was. Waren mijn amandelen helemaal opgezet. Deed zelfs pijn met alleen mijn nek draaien. Ik mag echt niet ziek worden, dus gelijk een vitamine pil geslikt en een sinasappel gegeten.
Toen lekker naar bed gegaan.

Maandag voelde ik me nog niet helemaal fit, dus heb ik een uberprofen genomen en ben ik in de ochtend lekker in bed blijven liggen. Ik hoefde pas 12:40 te beginne dus dat kwam goed uit. Op school voelde ik me ook nog wel beroerd, maar ik was in ieder geval aanwezig. Want ik mag echt geen lessen missen. Aangezien ik al een week mis door mijn wintersport. Uit school ben ik toch maar even naar de dokter gegaan, want mijn amandelen waren wel erg dik en gevoelig. Maar die zei dat het alleen een soort griepje was en dat het vanzelf zou genezen. Als het vrijdag nog niet minder was dan moest ik terug komen.. dus dat luchte weer wat op.

Vandaag dinsdag heb ik nog steeds wel last van mijn keel en ben een beetje ziekerig, maar ik heb het gevoel dat het beter is dan gisteren. Ik heb net mijn report over atlantis de verdwenen stad geschreven haha, dat was huiswerk. Nja het moest over een mysterieuze gebeurtenis gaan, dus had ik atlantis de verloren stad bedacht.. Hopelijk is het een beetje goed, want heb er niet mijn uiterste best op gedaan eerlijk gezegd. Deze week heb ik voor het laatst mijn leraar die ik nu heb, want die gaat tot juli naar Columbia, dus hoop dat ik wel weer een leuke leraar of lerares er voor terug krijg...

Dat was het weer !

  • 20 Januari 2012 - 18:21

    Annelies(moeder Van):

    Hoi lieve Rosa,

    Hoop dat je al weer een beetje opgeknapt bent en dat je goed nadenkt over waar je naar toe verhuist. Ik las ergens dat je misschien voor Brighton gaat kiezen, maar wat ik ervan weet is dat het een beetje verpauperd is daar.
    Wanneer ben je eigenlijk jarig en wil je me even jouw emailadres doorgeven.

    Groetjes uit Maasdam

  • 20 Januari 2012 - 22:04

    Rosa Van Der Waal:

    Hoi Annelies,
    Leuk dat je mijn verslagen nog bijhoudt haha. Ja ik ben alweer wat opgeknapt gelukkig.
    Alleen nog wat last van mijn keel, maar dat gaat ook wel weer over. Dat klopt over Brighton, maar dat schijnt dus niet echt een leuke plaats te zijn begrijp ik. Ik zat ook nog te denken aan Cambridge en anders Londen. Ik zal is wat contact proberen te leggen met studenten van daar. Hoe zij het vinden. Ik ben op 1 februari jarig dus dat schiet al op. Mijn emailadres is rosavdwaal@gmail.com

  • 01 Februari 2012 - 07:24

    Mariëtte:

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een mooie dag van!

    Groetjes
    Je oom Jan en tante Mariëtte

  • 01 Februari 2012 - 07:24

    Mariëtte:

    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een mooie dag van!

    Groetjes
    Je oom Jan en tante Mariëtte

  • 01 Februari 2012 - 11:31

    Rosa Van Der Waal:

    Dankjewel ! =D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bristol

Bristol

Recente Reisverslagen:

06 April 2012

vrijdag 6-4

27 Maart 2012

Dinsdag 27-3

08 Maart 2012

donderdag 8-3

24 Januari 2012

dinsdag 24-1-2012

17 Januari 2012

dinsdag 17-1
Rosa

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 32652

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 02 Augustus 2014

Stage in Suriname

04 Januari 2012 - 02 Juni 2012

Bristol

22 September 2011 - 10 December 2011

Mijn eerste reis naar malta

Landen bezocht: