Dinsdag 27-3 - Reisverslag uit Bristol, Verenigd Koninkrijk van Rosa Waal - WaarBenJij.nu Dinsdag 27-3 - Reisverslag uit Bristol, Verenigd Koninkrijk van Rosa Waal - WaarBenJij.nu

Dinsdag 27-3

Door: rosavdwaal

Blijf op de hoogte en volg Rosa

27 Maart 2012 | Verenigd Koninkrijk, Bristol

Zo we zijn weer in Bristol..
De 2 weken vakantie thuis waren erg leuk. Ik wilde ook eigenlijk niet meer terug, maar vooruit hier zijn we weer. Zondag ochtend ben ik in Bristol geland en had ik het liefst gelijk het eerste beste vliegtuig weer terug gepakt.
Smiddag's ben ik met Frederica (uit Milaan) een rondje wezen wandelen van een uur langs de rivier en hebben we nog ergens wat gedronken. Het was heerlijk weer en hardstikke druk in Bristol er was ook een soort ouder/kind marathon ofzo. S'avonds was ik zo moe dat ik mijn avondeten maar over heb geslagen had nog wel boodschappen gedaan, maar dat heb ik gisteren maar opgegeten.
Gisteren moest ik weer voor het eerst naar school. Gelukkig al om 9 uur beginnen. Ik heb een nieuwe klas, maar 3 klasgenoten waar ik voor mijn vakantie ook al mee zat. Want de rest van mijn klas was in maart al klaar. Mijn nieuwe klasgenoten zijn bijna allemaal uit china, korea of die kant uit. Ook heb ik een nieuwe Lerares. Wel een leuke vrouw, maar ze gaat over 2 weken naar India dus dan krijg ik voor de verandering weer een nieuwe. Dat wordt al 6e nieuwe leraar voor mij. Vind ik wel een beetje slecht, maar vooruit ik vind de lessen ook niet alles.
Gisteren was ik al om 2 uur uit en het was weer heerlijk weer, dus ik was met mijn handoekje en tas naar queens square gegaan en heb ik lekker in het zonnetje gelegen. Ik was alleen in slaap gevallen dus de ene kant van mijn gezicht was een beetje rood. Toen ik wakker werd kreeg ik gelijk bijna een voetbal op mijn hoofd. Er waren jongens aan het voetballen, maar gelukkig hadden ze de bal niet voordat die bij mij was. Rond een uur of half 5 ben ik terug naar mijn flat gegaan. Ja zolang heb ik gelegen haha. Ik had om 17:15 afgesproken met Frederica, want we zouden musical kaartjes gaan halen. Dat hebben we dan ook gedaan en volgende week maandag 2 april gaan we naar grease. Zij gaat 3 april weer naar Italie, dus het kon alleen op die maandag. Wel jammer, maar ze is maar een weekje weg en dan komt ze weer terug. Vanavond gaan we naar de bioscoop. Welke film weet ik nog niet.
Nou dat was het weer..

• 27 Maart 2012 - 13:52

Mieke:

Helemaal mooi, goed weer! Toch nog iets om van te genieten. Kop op, de laatste loodjes........................... over 4 weken krijg je nog even gezelschap.

• 30 Maart 2012 - 18:37

Marina:

kus schat, nog ff en dan zit t er weer op en idd wendy komt nog, dus wat om naar uit te kijken.....