dinsdag 24-1-2012 - Reisverslag uit Bristol, Verenigd Koninkrijk van Rosa Waal - WaarBenJij.nu dinsdag 24-1-2012 - Reisverslag uit Bristol, Verenigd Koninkrijk van Rosa Waal - WaarBenJij.nu

dinsdag 24-1-2012

Door: rosavdwaal

Blijf op de hoogte en volg Rosa

24 Januari 2012 | Verenigd Koninkrijk, Bristol

En we zijn weer een week verder. Afgelopen week niet veel bijzonders gedaan/gebeurt. Ik had wat probleempjes met mijn Nederlandse telefoon dat ik geen bereik had, maar sinds gisteren avond doet die het weer.. dus dat is ook weer opgelost. Over de plaats waar ik heen ga verhuizen is nog geen duidelijkheid. Ze gaan nu kijken of er plaats is in Cambridge en dan hoor ik weer meer. Dit weekend heb ik niet veel bijzonders gedaan. Ben nog een keer naar het treinstation gewandeld zodat ik weet hoelang ik daarover loop. Want vanaf het treinstation gaat de bus naar het vliegveld. En de 10e kom ik natuurlijk naar huis voor de wintersport. Ik moet op ongeveer 20 min lopen rekenen denk ik.
Zondag was het chinees nieuwjaar. Dus vanaf ongeveer 12 uur was het hier al druk met chinezen in de keuken. Heel de dag zijn ze met zijn alle aan het koken en eten geweest. Was wel een beetje vervelend want om 9 uur s'avonds kon ik nog geen eten koken. Toen ben ik maar wat gaan halen. Zondag ben ik ook nog even in mijn eentje de pub ingeweest nadat ik wat door de winkelstraat had gelopen. Haha ik was bij een pub vlak bij mijn flat geweest, waar normaal s'avonds wel wat jeugd is. Nu waren er alleen maar oude mensen en een bandje met oude mensen haha, maar was wel even grappig. Ben niet heel lang geweest. Gisteren avond heb ik na het eten maar eens sociaal gedaan met mijn huisgenoten. Nja 2 ervan 1 meisje uit Zwitserland en een meisje uit Chille. We hebben een avondje gekaart dat was wel grappig. We hebben een soort van zenuwen gespeeld en ook een soort van 1000'e, maar dan deden hun het niet met schoppe vrouw heel veel punten. Nja was wel grappig en de spelletjes kwamen me bekend voor. Zoals de meeste wel weten hou ik ook wel van een potje kaarten dus ik maakte gelijk een goede start door 3 potjes te winnen haha.
Deze week heb ik ook een nieuwe lerares voor mijn standart lessen gekregen. Dat is hetzelfde vrouwtje waar ik een keer muziek les van heb gehad. Heel apart vrouwtje haha. Een beetje een ouder iemand en praat heel langzaam, maar is heel positief haha. Wel een tikkeltje apart, maar dat is wel grappig vind ik. Deze week moet ik een verslag schrijven van 1000 woorden. Gelukkig hoef ik dat maandag pas in te leveren, dus kan ik me daar van het weekend ook nog mee bezig houden.
Hopelijk hoor ik deze week ook meer over de bestemming waar ik nou eigenlijk heen ga en wanneer.
We zullen het maar weer afwachten..

  • 25 Januari 2012 - 22:03

    Mieke:

    Hoi rosa,

    Zie ik het nu goed, is het bij lou onder nul? Dat wordt in ieder geval op je blog aangegeven. Hier gaat het dit week end weer kouder worden. Nog even en je bent jarig. Wij sturen je nog een pakketje toe. Waarschijnlijk zal dat dus niet meer op tijkd zijn. Maar beter laat dan nooit.

  • 26 Januari 2012 - 11:42

    Rosa Van Der Waal:

    Hoi Mieke,
    Nou dat weerbericht hier dat klopt niet hoor haha. Vanacht heeft het geregend en nu regent het ook dus ik denk niet dat het onder nul is. Zo voelt het ook niet aan. Ja mijn verjaardag schiet al op. Hardstikke leuk, ik wacht het af !

  • 28 Januari 2012 - 20:03

    Laura:

    Hoi Rosa,
    Wat leuk om je blog te lezen.
    Ik vind de kamer er best mooi uitzien. Het is beter dan Malta dacht ik zo.
    Hopelijk hoor je snel waar je heen gaat en vanaf wanneer.
    Ik ga morgen verhuizen naar Maastricht dus zal ook wel weer even wennen zijn.
    Nou ik hou je in de gaten.

    Veel succes komende week
    liefs Laura

  • 28 Januari 2012 - 22:10

    Rosa Van Der Waal:

    Hoi Laura,
    Leuk dat je mijn blog nog leest ! Ja ik hoop dat ik het ook snel hoor.Jij heel veel plezier met je nieuwe opleiding. Zal op het begin wel even wennen zijn weer voor je, maar je gaat het daar vast super naar je zin hebben..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bristol

Bristol

Recente Reisverslagen:

06 April 2012

vrijdag 6-4

27 Maart 2012

Dinsdag 27-3

08 Maart 2012

donderdag 8-3

24 Januari 2012

dinsdag 24-1-2012

17 Januari 2012

dinsdag 17-1
Rosa

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 32686

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 02 Augustus 2014

Stage in Suriname

04 Januari 2012 - 02 Juni 2012

Bristol

22 September 2011 - 10 December 2011

Mijn eerste reis naar malta

Landen bezocht: