donderdag 12-1-2012 - Reisverslag uit Bristol, Verenigd Koninkrijk van Rosa Waal - WaarBenJij.nu donderdag 12-1-2012 - Reisverslag uit Bristol, Verenigd Koninkrijk van Rosa Waal - WaarBenJij.nu

donderdag 12-1-2012

Door: rosavdwaal

Blijf op de hoogte en volg Rosa

12 Januari 2012 | Verenigd Koninkrijk, Bristol

Dinsdag moest ik pas om 14.15 uur op school te zijn. Dat zijn toch geen tijden meer maar oke. In de ochtend heb ik mijn fiets uitgeprobeerd. Dat was echt een ervaring apart. Links fietsen en niet weten waar je wel en niet mag fietsen. En dat ook nog is in een stad. In een dorp heb je niet zoveel verkeer. En dan heb je hier ook nog van die heuvels. Heuveltje af ging wel lekker, maar erop haha. Toen ben ik even langs de telefoon winkel gegaan, want ik heb maandag avond een nieuwe telefoon gekocht voor een koopje. Ik wilde alleen even informeren hoe ik kon zien hoeveel beltegoed er nog op stond. Daarna ben ik doorgefietst naar de supermarkt en heb ik wat boodschappen gedaan. Toen ik terug kwam stond de chinees van mijn afdeling beneden, die zei dat het internet gemaakt was, maar ik dacht ja jij zegt wel meer ik zal het eerst is gaan bekijken haha. Toen ben ik naar boven gegaan en heb ik gekeken of het internet op mijn kamer werkte en dat werkte Jippie ! Toen heb ik nog even met mijn vader geskyped wat gegeten en ben ik naar school gegaan. Mijn lessen waren weer saai die dag. De eerste les was zelfstandig op de computer pff saaai ! en daarna 2 gewone lessen met mijn gewone klas. Alleen had ik dat al gehad. Ik was pas om kwart voor 7 uit en om half 8 hadden we bij de school afgesproken want het was cinema avond. Dus toen ik op mijn kamer was heb ik snel gegeten en ben ik weer naar school gegaan. Malen (vriendin uit spanje) belde mij dat ze het niet ging redden met de bus dus dat ze later zou komen. Toen ik eenmaal op school was zag ik alleen 3 meiden buiten staan. Ik had gevraagd of hun ook voor de cinema avond kwamen en dat kwamen ze. Er stond ook een vrouwtje te vegen en die zei dat we in de kantine moesten zijn. Wij naar de kantine en ik gevraagd welke cinema we zouden gaan zodat ik dat aan Malen uit kon leggen. Toen zei die gast dat de cinema avond niet doorging want er waren te weinig mensen. Dat vond ik wel jammer dus heb ik aan die meiden gevraagd of we dan niet gewoon op ons eigen konden gaan dat wilde hun ook wel. Buiten de school hebben we nog even op malen gewacht en op Frederika en haar kamergenoot en zijn we naar de bioscoop gegaan. Eenmaal bij de bioscoop aangekomen draaiden de films pas om 21:15 uur. Nou maakte dat voor mij niet zoveel uit, maar die andere meiden sliepen in een gastgezin en moesten de laatste bus halen, dus dat gingen ze niet redden. Toen zijn we teruggelopen en vlak bij mij flat heb je een pub met tafels buiten waar elke avond best wel wat mensen zijn. Daar hebben we nog wat gedronken en toen is iedereen weer weggegaan...

Woensdag heb ik een beetje uitgeslapen tot 10 uur. Werd wel al eerder een paar keer wakker, maar heb het toch volgehouden tot 10 uur. Ik moest om 12:40 uur op school zijn en heb dus nog even ontbeten, gedoucht, op mijn laptop gezeten en ben naar school gegaan. Ik had vandaag alleen maar keuze lessen tot kwart voor 7.
De eerste 2 lessen waren communicatie en mijn laatste 2 lessen waren muziek. Wel een beetje vreemd want toen ik hier kwam moest ik een formulier invullen en van 5 tot 1 invullen wat ik het leukst vond en het minst leukst en daar zouden ze dan naar kijken en nog een andere keuze daar mocht ik er 2 kiezen. Nou had ik communicatie op 4 staan geloof ik dus dat was eigenlijk van liever niet en ik had muziek helemaal niet gekozen maar management en engels office ofzoiets. Ik ga eigenlijk EF steeds meer zien als ze doen maar wat. Ook mijn eerste 2 lessen waren helemaal niet voorbereid en de leraar wist zelf niet wat hij voor les moest geven (hoe bedoel je slecht geregeld). Nja ik gewoon mijn lessen gevolgd en tussen mijn muziek les ben ik even naar beneden gestapt. Ook kon ik mee op wintersport met Cherique en Rinee dus dat ging ik ook even vragen hoe dat met de lessen zat die ik dan miste. Nou ik kon gewoon vakantie opnemen wel zou mijn aanwezigheidspercentage dan naar beneden gaan, maar nog niet dat ik me zorgen moest gaan maken. En die keuze vakken zei die we kijken naar het aantal leerlingen dus soms kom je dan in een klas die je eigenlijk niet gekozen hebt (beetje vreemd maar oke). Ik zei dus dat ik het nog even aan zou kijken. Over de wintersport heb ik het s'avonds nog even gehad met mijn moeder, maar ik moest zelf weten wat ik deed. Nou moet ik eigenlijk op mijn geld letten dus is het verstandiger van niet ! Al wil ik wel SUPER SUPER SUPER graag. Dus ik heb wel gezegd dat het hem waarschijnlijk niet gaat worden, maar nu zit ik toch nog in mijn hoofd zal ik toch maar gewoon mee gaan... Maar ik moet gewoon nog even heeeel goed nadenken of ik dat wel kan doen. Oke nja ik mijn muziek les gewoon gevolgd en opzich was dat wel grappig, dus wie weet. Na school ben ik naar de mac gefietst. Ik had geen zin om te koken en wilde iets snels. Dat doe ik maar niet veel vaker, want echt lekker was het niet. Toen ik met mijn moeder zat te skypen ging ineens het brandalarm af, dus ik kijken wat er was en ja hoor mijn keuken stond vol met rook. Gisteren (dinsdag) had die stomme chinees een pizza in de oven gedaan met het plastic (beetje dom zou ik zeggen), maar dat had ze niet goed schoongemaakt en vandaag (woensdag) wilde andere meiden iets in de oven doen, maar toen was dat plastic in de fik gegaan. Nja niets aan de hand verder alleen de keuken stond vol rook, dus de beveiliger gehaald en ben ik weer verder gegaan op mijn kamer... S'avonds heb ik nog even een filmpje gekeken en ben ik gaan slapen.

Vandaag (donderdag)
heb ik weer uitgeslapen en vanmiddag hoef ik pas om 15:50 uur op school te zijn. Ik vind dat echt geen tijden, maar oke. Ik heb 2 uur gewoon mijn normale klas, dus ben benieuwd of het dit keer niet saai is. Ook moet ik even vragen hoe het met examen voorbereidingen zit, want ik heb gisteren gehoord dat ze die niet hebben voor het cambridge examen, daar schiet ik dus ook weer lekker veel mee op. Nou ga ik even gauw douche wat boodschapjes doen etc.. Jullie horen wel weer van me !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bristol

Bristol

Recente Reisverslagen:

06 April 2012

vrijdag 6-4

27 Maart 2012

Dinsdag 27-3

08 Maart 2012

donderdag 8-3

24 Januari 2012

dinsdag 24-1-2012

17 Januari 2012

dinsdag 17-1
Rosa

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 32686

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 02 Augustus 2014

Stage in Suriname

04 Januari 2012 - 02 Juni 2012

Bristol

22 September 2011 - 10 December 2011

Mijn eerste reis naar malta

Landen bezocht: