Maandag eerste schooldag 9-1-2012 - Reisverslag uit Bristol, Verenigd Koninkrijk van Rosa Waal - WaarBenJij.nu Maandag eerste schooldag 9-1-2012 - Reisverslag uit Bristol, Verenigd Koninkrijk van Rosa Waal - WaarBenJij.nu

Maandag eerste schooldag 9-1-2012

Door: rosavdwaal

Blijf op de hoogte en volg Rosa

10 Januari 2012 | Verenigd Koninkrijk, Bristol



Ik was al weer vroeg wakker vanmorgen. In Bristol kan ik echt niet uitslapen. Ik wordt echt wakker met mijn hart in mijn keel en dan wil ik er zo snel mogelijk uit, maar toch dwing ik me eigen om nog even te blijven liggen tot een bepaalde tijd. Vanmorgen ben ik als eerste heel de koelkast schoon gaan maken. Jakkie bah wat ik daar weer uit tevoorschijn toverde een kom met beschimmelde rijst. Dat veroorzaakte waarschijnlijk ook de slechte geur, maarja nu is de koelkast dus weer helemaal fris en fruitig. Ik was ook begonnen met de magnetron schoon te maken, maar die was zoooo ranzig daar ben k halverwege maar mee gestopt (en toen was het ergste er al uit). Wat een zwijnen hebben hier geleefd ! Ik bedacht me dat ik daar waarschijnlijk toch nooit meer iets uit ging eten. Na wat erin heeft gezeten. Daarna ben ik gaan douchen en kwam ik erachter dat de waterdruk van de douche ook zeer laag is. Ik heb mijn shampoo nog maar voor de zekerheid in de wasbak uitgespoeld(weer iets om te klagen jeeeh). Toen ben ik naar de receptie aan de overkant gegaan, maar daar was nog niemand. Er stond een bordje over 15 minuten terug, dus ben ik maar naar school gegaan, want dan ging ik mijn verhaal maar weer bij Kaja doen dacht ik. Maar Kaja was er ook niet en zou er pas om 12 uur zijn dus ben ik toch maar weer terug gelopen en toen zat Kevin daar. Die had de vorige keer voor mij gebeld met dat internetbedrijf. Dus ik weer gezegd dat het internet het nog niet doet en dat er nu iemand in de kamer zit waar ik het internet van mocht gebruiken, dus dat ik nu echt wilde dat het vandaag of morgen gefixt wordt. Hij weer naar dat bedrijf gebeld en die zouden hem terug bellen, dus dan zou hij mij weer bellen. En toen ik op school voor 12 uur nog even wat zat te internetten belde hij om te vertellen dat er morgen ochtend een meneer zou komen. Ben nu wel erg benieuwd of het dan morgen wel werkelijk gemaakt wordt. Maarja ik op school alsnog naar Kaja gegaan om 12 uur, maar die was druk bezet en eer ik aan de beurt was begon mijn eerste les al. Ik heb wel een leuke klas denk ik. Veel verschillende mensen en meer jongens dan meiden (geen knappe haha, maar wel aardig denk ik). 3 uit Frankrijk, 2 uit Duitsland, 1 uit panama, 1chinees/japanner iets in die richting, 2 uit Mexico en nog een Nederlandse jongen uit Utrecht. Mijn leraar is wel een leuke gast denk ik. Een beetje een aparte maar wel leuk. Vandaag was wel een beetje saai voor mij, want wat we deden had ik in Malta al gehad. Ik was in Malta net begonnen in dat boek en dat onderdeel had ik precies al gehad, maarja vooruit heb ik wat herhaling om het weer boven te halen. Toen ik om 10 over 5 uit was heb ik nog een lesuur op Malen gewacht, want wij zouden de stad ingaan om een telefoon met sim te kopen. Bij het telefoonbedrijf waar we heen gingen waren 2 leuke gasten aan het werk. Die zaten te snoepen en wij mochten ook mee snoepen haha was wel grappig. Ik vroeg om de goedkoopste telefoon en dan een sim. Dus hij zoeken en hij zei als je die sim met een telefoon neemt is de goedkoopste telefoon 3 pond, dus ik dacht hoor ik dat wel goed, maar dat was echt. En de sim was dan 10 pond, maar daar zat dan gelijk 10 pond beltegoed op dus eigenlijk was de sim gratis. Dus hij die telefoon halen. Alleen toen kwam die er met 2 aan en hij zei ja deze is 3 pond maar die andere is 5 en toch wel een tikkeltje beter. Dus die heb ik dan ook maar genomen. Ik dacht over die 2 pond kan ik niet wakker liggen. Nog best een geinig telefoontje gewoon een Samsung. Mijn Engelse nummer is +7771147662, maar ik heb mijn gewone nummer ook nog gewoon hoor. Daarna zijn we naar mijn flat gegaan, want er was vanavond een welkom party en eer Malen met de bus thuis was kon ze bekant alweer de bus terug hierheen nemen. Toen zijn we nog een rondje door de stad gelopen voor een leuk eet tentje, maar hebben uiteindelijk een salade bij Subway gegeten. Dat was wel grappig, want Malen nam er een paar dingen niet in en ik zei doe alles maar behalve uien. Dus ik zit lekker te eten en er zat ook augurk in dus ik die augurk lekker eten neem ik daarna nog het laatste beetje augurk (tenminste ik dacht dat dat ook augurk was), was dat iets super heets. En ik ben al zo’n pittige eter maar niet heus. OMG ik wist even niet waar ik het moest zoeken haha. Gelukkig trok het aardig snel weg. Daarna is Malen naar de welkom party gegaan en ben ik naar mijn flat gegaan. Daar heb ik mijn laptop gepakt en ben ik naar het hotel gegaan waar mijn moeder heeft gezeten. Daar heb ik weer internet gekocht en een pot thee en heb ik lekker een avondje zitten interneten. Nu zit ik weer op mijn kamer dit verhaal in word te typen zodat ik het morgen (vandaag dus) op mijn waarbenjij kan zetten. Een van mijn buren snurkt trouwens enorm. Het kwam net door de muur heen haha.
Morgen (vandaag) beginnen mijn lessen pas om kwart over 2. Dus probeer ik in de morgen in mijn kamer te blijven of erbij, want dan kan ik die mannen die mijn internet komen repareren niet eerder eruit laten voor dat het gerepareerd is haha. Morgen avond is het cinema night. Daar ga ik denk ik wel heen, dat is wel leuk en Malen wou daar ook graag heen…

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bristol

Bristol

Recente Reisverslagen:

06 April 2012

vrijdag 6-4

27 Maart 2012

Dinsdag 27-3

08 Maart 2012

donderdag 8-3

24 Januari 2012

dinsdag 24-1-2012

17 Januari 2012

dinsdag 17-1
Rosa

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 32648

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 02 Augustus 2014

Stage in Suriname

04 Januari 2012 - 02 Juni 2012

Bristol

22 September 2011 - 10 December 2011

Mijn eerste reis naar malta

Landen bezocht: