vrijdag 6-4 - Reisverslag uit Bristol, Verenigd Koninkrijk van Rosa Waal - WaarBenJij.nu vrijdag 6-4 - Reisverslag uit Bristol, Verenigd Koninkrijk van Rosa Waal - WaarBenJij.nu

vrijdag 6-4

Door: rosavdwaal

Blijf op de hoogte en volg Rosa

06 April 2012 | Verenigd Koninkrijk, Bristol

Zo daar zijn we weer. Vorige week dinsdag zijn we naar de film 21 jump street geweest een comedy. Hij was leuk ! Zaterdag zouden we gaan bowlen, maar dat ging niet door dus hadden we een pyjama feestje op de 4e verdieping in de flat, dat was wel grappig. Maar niet heel bijzonder ofzo. Zondag heb ik niet veel gedaan, het was mooi weer dus heb ik een rondje gelopen en op een terrasje een beetje mensen zitten kijken. Maandag avond ben ik met Federica naar Grease de musical geweest dat was wel leuk ! Allen werd de musical stopgezet na het eerste stukje, want er was een scherm op een acteur zijn schouder gekomen, dus die kon niet meer spelen. Dat heeft zo'n 10 min geduurt en toen ging die weer verder. Volgens mij was het de eerste avond dat die draaide, maar hij was leuk! in de pauze stonden ze ijs te verkopen, dus ik dacht waarom niet. Maar had ik beter niet kunnen doen. Betaalde 3 pond voor echt een mini ijsje..
Dinsdag ochtend is Federica terug naar Italië gegaan. Ik had gewoon school en heb naast school nog wat proberen zelf te leren, want ik heb me opgegeven voor het CAE examen in juni.
Donderdag was de laatste dag dat ik school had deze week en ook de laatste dag dat ik Vera als lerares had, want zij is vandaag naar India vertrokken. Dus dindag als ik weer naar school moet krijg ik lerares nummer 6. Beetje te gek eigenlijk, maarja hopelijk houden we deze wel tot het einde en bevalt ze goed.
Vanacht werd ik wakker van stemmen, dus ik ging op mijn gang kijken wat er was en toen zag ik 2 jongens in de achterste badkamer dwijlen en Marie (werkt bij ef en slaapt ook op mijn gang) erbij staan en een security gast van beneden. In gang 404 hadden ze een feestje en daar vond iemand het leuk om de douche en alles aan te zetten en niet meer uit te doen. Dus was het water door ons plafond gekomen. Gelukkig alleen de badkamer nat, dus dat was goed op te dwijlen. Ik was gelijk klaarwakker dus het duurde een tijdje voor ik weer in slaap was. Toen ik eindelijk weer sliep werd er sóchtends rond een uur of 6 op mijn deur geklopt, dus ik deed open en heel de gang stond blanc (en we hebben tapijt) hadden ze dus hetzelfde ook in gang 204 gedaan. Wat een sukkels ! Ik had handoeken tegen mijn deur gelegd, maar toch was het een beetje mijn kamer ingekomen. Er is vandaag een bedrijf gekomen om met soort stofzuigers al het water weg te zuigen en er staat nu een droogmachine op de gang te blazen en ook in de keuken.
Ik heb ook gelijk een brief gekregen dat we aanstaande dinsdag een vergadering hebben met iedereen in de flat. Want dit grapje moet ook betaald worden uiteraard. Wat een gedoe. Ik heb vandaag dan ook niet veel gedaan en tussendoor maar een beetje geprobeerd te leren. Morgen kijken we wel weer verder...

  • 07 April 2012 - 15:44

    Marina:

    Leuk, leuk, leuk!
    Weer een reisverslag. Wel balen van die wateroverlast en van die deur intrappen.
    Is je kamer inmiddels een beetje droog?
    En de foto's ook weer erg leuk.
    Kus, kus

  • 09 April 2012 - 18:34

    Mieke:

    O, die foto met een donut!!!!!!! Heerlijk! Wel wat minder met dat wateroverlast. En dan komt het bij je bovenburen vandaan. Veel succes met de bewonersvergadering. Ik ben zeer benieuwd wat daar uit komt. Mijn naam is haas zeker???

  • 10 April 2012 - 17:41

    Rosa Van Der Waal:

    Ja ik ben ook zeer benieuwd wat er uit die vergadering gaat komen. De stank is echt ondragelijk in mijn kamer, word er helemaal misselijk van. Dat tapijt is gaan stinken nadat het nat is geweest.
    Maarja we zullen zien.. Bedankt nog voor de kaart !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bristol

Bristol

Recente Reisverslagen:

06 April 2012

vrijdag 6-4

27 Maart 2012

Dinsdag 27-3

08 Maart 2012

donderdag 8-3

24 Januari 2012

dinsdag 24-1-2012

17 Januari 2012

dinsdag 17-1
Rosa

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 912
Totaal aantal bezoekers 32684

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 02 Augustus 2014

Stage in Suriname

04 Januari 2012 - 02 Juni 2012

Bristol

22 September 2011 - 10 December 2011

Mijn eerste reis naar malta

Landen bezocht: