donderdag 8-3 - Reisverslag uit Bristol, Verenigd Koninkrijk van Rosa Waal - WaarBenJij.nu donderdag 8-3 - Reisverslag uit Bristol, Verenigd Koninkrijk van Rosa Waal - WaarBenJij.nu

donderdag 8-3

Door: rosavdwaal

Blijf op de hoogte en volg Rosa

08 Maart 2012 | Verenigd Koninkrijk, Bristol

Dat is alweer lang geleden dat ik mijn laatste verslag heb geschreven..
In de tussentijd ben ik alweer een jaartje ouder geworden, op wintersport geweest en ik heb bezoek gehad in Bristol.

Mijn verjaardag was wel leuk, want mijn huisgenoten hadden een soort surprise party georganiseerd. Al wist ik het wel een beetje, maar het was heel gezellig en ik lag dan ook niet vroeg op bed haha.
De week na mijn verjaardag 10 februari ben ik op wintersport gegaan met 3 andere meiden. Eerst ben ik vrijdag naar huis gevlogen en zaterdag zijn wij vanaf Eindhoven naar Salzburg gevlogen om vervolgens met de taxi naar Saalbach Hinterglemm te gaan. Die taxi chaffeur was een ramp. Het was een duitse turk die de weg niet wist en heel de tijd gas gaf en dan weer remde. Annemarie was helemaal naar geworden in de auto en ik had het ook niet echt breed haha. We waren zeer blij toen we eindelijk het appartement hadden gevonden. Ook hadden we vertraging gehad met het vliegtuig. Dus al met al was de reis niet echt soepeltjes gelopen. Wel een hele leuke week gehad. De zaterdag erop zijn we weer door een taxi chaffeur opgehaald gelukkig was het wel een andere. Alleen was dit ook niet echt veilig. Hij was zeg maar het tegenovergestelde en scheurde als een gek naar het vliegveld waardoor we nog op de weg gingen glijden. Gelukkig hebben we het overleefd haha en hadden we geen vertraging met het vliegtuig terug.
Op zondag ochtend vroeg om half 5 zaten we alweer in de auto opweg naar Amsterdam en ben ik terug gevlogen naar Bristol. Dat was opzich wel rot dat ik zo vroeg weer in Bristol was op zondag, want toen had ik niet echt iets te doen. Dus ben ik maar wat door het winkelcentrum gaan lopen om me bezig te houden. Het is altijd fijner als je gelijk wat te doen hebt, maar we hebben de dag wel overleefd haha.
De rest van de week ging heel snel eigenlijk want Annika kwam het volgende weekend alweer op bezoek. En ik had een nieuw rooster dus was het een drukke week. Ook schenen er nieuwe regels te zijn gemaakt in de week dat ik op vakantie was. Er wordt nu iedere week op donderdag een roomcheck gedaan. Dat wist ik dus niet en die zondag toen ik zoveel tijd had had ik natuurlijk geen zin om mijn koffer uit te pakken, dus die stond nog midden in mijn kamer waardoor het heel rommelig leek. Dus toen ik donderdag uit school kwam lag er een briefje op mijn bed, dat dit onacceptable was en dat ik me de volgende dag op school moest melden. Ik gelijk heel mijn kamer opgeruimd natuurlijk. Dat was ik zoiezo wel van plan die donderdag avond, want de volgende dag zou Annika komen en anders kon ik haar bed nergens kwijt.
Vrijdag 24 februari:
Ging ik gewoon om 9 uur naar school mijn lessen volgen en ik had met Annika afgesproken dat ze vanaf het vliegveld een taxi naar mijn school zou nemen want ik moest gewoon mijn lessen volgen en als ze er dan was dat ze even een smsje stuurde. Dat kwam allemaal precies uit. Ze arriveerde precies 5 minutjes voor mijn pauze, dus ben ik met haar meegelopen naar mijn flat en ben ik daarna weer naar school gegaan om de rest van mijn lessen te volgen.
Toen ik uit was heb ik haar een beetje het centrum laten zien en zijn we ergens wat gaan drinken waar we uiteindelijk ook zijn blijven avond eten. Dat was een lekker italiaans restaurant. Ik had ook kaartjes gekocht voor een feest van EF dat was vrijdag avond, maar we waren in slaap gevallen haha. Achteraf maar goed want het feest was gecancelled vanwege stroomuitval geloof ik.
Zaterdag 25 februari:
Hebben we eerst lekker een beetje uitgeslapen en gedoucht,ontbeten etc.. en toen naar Bristol Zoo geweest. Dat was goed te doen met de bus en erg gezellig ! We troffen het ook super met het weer. Het zonnetje scheen heerlijk. Toen we heel de "grote" dierentuin gehad hadden haha zijn we weer met de bus terug gegaan en hebben we lekker wat gedronken en gegeten bij een restaurantje bij de rivier.
Zondag 26 februari:
Vandaag wilde we een beetje vroeg op, want we wilde met de trein naar Londen. Dus nadat we ons op hadden gefrist en snel wat naar binnen hadden gewerkt zijn we naar het treinstation gelopen. Alleen toen we om 2 retourtjes naar Londen vroegen schrokken we een beetje van de prijs dus hebben we er maar 2 retour tickets naar Bath van gemaakt, dat is een stadje vlak bij bristol ongeveer 10 tot 15 minutjes met de trein. Dat was ook erg gezellig. Leuke winkeltjes en lekker gezellig druk. We troffen het dan ook wel weer enorm met het weer. We hebben nog zonder jas op een terrasje gezeten. Zalig ! Aan het einde van de middag zijn we weer terug gegaan en hebben we nog even gerelaxt op de kamer. S'avonds zijn we nog wat wezen eten en toen naar bed gegaan.
Maandag 27 februari:
We hebben lekker uitgeslapen en heel relaxt gedaan in de ochtend. Annika der laatste spulletjes nog ingepakt en toen zijn we rond half 12 naar het treinstation gelopen. Onderweg nog geluncht bij Subway en toen heb ik Annika uitgezwaaid. Ze had zelfs nog een bus eerder naar het vliegveld dan gepland. Ik ben toen nog wat gaan drinken bij starbucks en daarna gewoon weer naar school gegaan.

In de dagen daarna is niet zo heel veel bijzonders gebeurd en het weekend erop was zeer saai haha. Nu zit ik in mijn laatste weekje school voor mijn voorjaarsvakantie. Zaterdag om 9 uur vlieg ik weer naar Nederland en kan ik lekker voor 2 weekjes genieten van de Hoekse Waard...

  • 08 Maart 2012 - 13:51

    Marina:

    hehe, eindelijk weer een verslag.
    Leuk en tot overmorgen.
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigd Koninkrijk, Bristol

Bristol

Recente Reisverslagen:

06 April 2012

vrijdag 6-4

27 Maart 2012

Dinsdag 27-3

08 Maart 2012

donderdag 8-3

24 Januari 2012

dinsdag 24-1-2012

17 Januari 2012

dinsdag 17-1
Rosa

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 147
Totaal aantal bezoekers 32677

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 02 Augustus 2014

Stage in Suriname

04 Januari 2012 - 02 Juni 2012

Bristol

22 September 2011 - 10 December 2011

Mijn eerste reis naar malta

Landen bezocht: