Last day in Malta - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu Last day in Malta - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu

Last day in Malta

Door: rosavdwaal

Blijf op de hoogte en volg Rosa

09 December 2011 | Malta, Valletta

Vandaag mijn laaste dag in Malta. Deze week had ik 3 lange dagen van half 10 tot 6 uur, want had na mijn normale les nog prive les. Gelukkig was ik Donderdag vrij dus kon ik lekker uitslapen en mijn spullen vast bij elkaar zoeken. Woensdag heb ik mijn eindtest op Malta gedaan. Vandaag kreeg ik de uitslag en ik had hem gehaald op B2 niveau, daar ben ik heeeel blij mee, want ik ben maandag pas op dat niveau begonnen. Dus ik was er eigenlijk vanuit gegaan dat ik hem op B1 niveau zou halen. De test vond ik echt lastig en ik had veeelste weinig tijd, dus er zat ook wel een groot deel geluk bij haha. Ik heb een paar vragen gewoon ienemienemutte gedaan haha. Maarja toch goed gegokt denk ik dan. Vanavond ga ik eten met een paar meiden en daarna nog wat drinken en dan morgen weer op weg naar huis !

• 09 December 2011 - 20:34

Laura:

Roos, je mag echt trots op jezelf zijn!!

• 10 December 2011 - 07:49

Marina:

Meid we zijn trots op je!
    X