Zondag 4-12 - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu Zondag 4-12 - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu

Zondag 4-12

Door: rosavdwaal

Blijf op de hoogte en volg Rosa

04 December 2011 | Malta, Valletta

Over een week zit ik weer lekker thuis op de bank. Gisteren ben ik wezen winkelen in Sliema zoals ik vertelde met Krisztina (Hongarije) Ze hadden het winkelcentrum daar al lekker kerstachtig aangekleed, dat was wel leuk om te zien. Al heb ik hier nog niet echt een kerstgevoel. Het is zo anders als de kerst in Nederland. Gisteren toen we thuis kwamen en net na dat ik mijn verhaal op waarbenjij had getypt, viel mijn internet weg. Drama, want wat moet ik zonder mijn laptop. Na alles geprobeerd te hebben kwam ik erachter dat mijn kamergenoot en Krisztina ook geen internet hadden. Dus het lag aan het hotel. Wel raar dat ik ook geen verbinding bij de mac donald kan maken, maarja morgen komt er iemand in het hotel, dus dan kijken we wel weer verder. Gisteren avond heb ik mijn mini tv op mijn kamer aan de praat gekregen en heb nu dus al heel wat uur tekenfilms achter de rug. Ik zit nu samen met Krisztina in het internet cafe bij baystreet. Dalijk gaan we lekker lunchen en vanavond naar de film. Dus zo proberen we maar een beetje onze zondag door te komen. Misschien dat ik vanavond ng even naar het internet cafe kom, maar dat kost me wel elke keer weer geld. Maarja vandaag is het nog weekend dus dan kijken we daar maar niet zo naar haha... Morgen begint weer een drukke week.

  • 04 December 2011 - 15:22

    Mieke:

    Lieve Rosa,
    Het is nu aftellen. Tot volgende week!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 04 December 2011 - 17:22

    Rosa Van Der Waal:

    haha jazeker ! Komen jullie ook een bakkie doen zaterdag avond ?

  • 06 December 2011 - 16:41

    Mieke:

    Tuurlijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 06 December 2011 - 19:10

    Corrie:

    Hey Roos,

    Nou meid, nog een paar nachies en dan ben je weer lekker in ons eigen kikkerlandje, maar ... zet je maar schrap, wat een takkenweer hier, brrrr.
    Volgens mij interesseert je dit heeelemaaal niets, hahaha, 't is maar dat je 't even weet!
    Hoe is het met je oren, geen last meer?
    Suc6 nog met je laatste dingetjes xxx

  • 06 December 2011 - 21:07

    Rosa Van Der Waal:

    haha weer of geen weer...
    Ja mijn oor gaat wel goed. Denk dat het wel over is voor het zaterdag is.
    Zie jullie zaterdag !

  • 07 December 2011 - 15:23

    Rijk En Loes:

    gm nog effe volhouden rosa is zo zaterdag hoop dat je dikke jas bij je heb...want dat weer hier wordt je niet vrolijk van.nog een paar goede dagen op malta en voorspoedige reis terug.gr

  • 07 December 2011 - 18:45

    Rosa Van Der Waal:

    Goede avond haha, Ja kom alweer bijna naar huis !
    Dus bereiden jullie je maar voor op een avondje kaarten ;)
    Die mensen hier kunnen dat niet haha

  • 08 December 2011 - 15:49

    Rijk En Loes:

    oke ik zal eerlijk spelen...gr rijk-

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Mijn eerste reis naar malta

Recente Reisverslagen:

09 December 2011

Last day in Malta

04 December 2011

Zondag 4-12

03 December 2011

Zaterdag 3-12

30 November 2011

Almost 10 weeks in Malta

25 November 2011

Vrijdag 25-11
Rosa

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 32668

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 02 Augustus 2014

Stage in Suriname

04 Januari 2012 - 02 Juni 2012

Bristol

22 September 2011 - 10 December 2011

Mijn eerste reis naar malta

Landen bezocht: