Zaterdag 3-12 - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu Zaterdag 3-12 - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu

Zaterdag 3-12

Door: rosavdwaal

Blijf op de hoogte en volg Rosa

03 December 2011 | Malta, Valletta

Woensdag avond ben ik nog met Stephanie (Oostenrijk) gaan eten en dat was erg gezellig, daarna zijn we nog wat wezen drinken bij Native. Ik had mijn roommate ook nog mee gevraagd, maar die zat al vol van de Mac. Donderdag is ze wel weer meegegaan met avondeten met mij en Krisztina. Toen kwam ik en ook hun erachter dat ze dezelfde taal spreken haha. Dus toen sprak ze al een paar woorden meer. (wel in haar eigen taal), maarja beter dan niets. Vrijdag had ik in de ochtend op school mijn laatste vrijdag test. (misschien heb ik er volgende week vrijdag ook nog wel een, maar die haalt niet echt iets uit voor mij, omdat ik zaterdag weg ga)Ik vond hem voor het eerst wel lastig, dus ik heb mijn eerste deel een beetje zitten verpieteren. Gelukkig ging die 2e al wat beter, dus had ik uiteindelijk bij elkaar nog een 7,3. Om half 1 die dag was ik uitgenodigd voor de Academic Year Student's Graduation Ceremony. Dus daar was ik heen geweest. Ben op de foto gegaan met alle afgestudeerde haha en toen werden de certificaten uitgedeeld. Ik ben alleen een beetje een apart geval want ik ben natuurlijk nog helemaal niet klaar, maar omdat ik Malta verlaat en ook een Academic year student ben zou ik ook een certificaat krijgen. Maar die waren ze dus vergeten.. Dus was ik er eigenlijk een beetje voor niets haha, maarja wel lekker chips enzo gehad haha. In de avond ben ik weer gaan eten met Krisztina(hongarije) en Nikolla(slowakije *kamergenoot). Ze zij weer niet veel zelfs niet als Krisztina wat vroeg in hun taal dan antwoord ze alleen en dat is het, maarja vooruit. Ik blijf er gewoon meevragen. Ze was vrijdag en donderdag ook niet naar school geweest, dus heb ik aan haar gevraagd (via facebook, zodat ze kan google translate) of ze hier zelf heen wilde komen en ze zei ja maar het was een verkeerde beslissing en ik zou zoiets nooit meer doen. Haha toen dacht ik: Kijk ik ben niet de enige haha. Maar zij is nog wel wat extremer dan mij geloof ik. Vandaag ben ik met Krisztina naar Sliema geweest. Had uiteraard mijn kamergenoot ook meegevraagd maar die wilde niet, wel vroeg ze of ik morgen mee naar de cinema wilde. Dus ben benieuwd. We zijn in Sliema wezen shoppen. Het was vandaag nog best warm buiten en het zonnetje scheen. Ik heb me gelukkig in kunnen houden en heb niets gekocht, dus dat is weer goed, want dan hoef ik het ook niet mee terug te nemen haha. Straks ga ik weet eten met Krisz en dan gaat Nikolla gelukkig wel weer mee. Ik heb wel het idee dat ze ietsje pietsje losser wordt. Niet met engels spreken maar gewoon ook met als ik bijvoorbeeld binnen kom Hi en een smile haha. Dus wie weet worden we nog dikke vriendinnen haha...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Mijn eerste reis naar malta

Recente Reisverslagen:

09 December 2011

Last day in Malta

04 December 2011

Zondag 4-12

03 December 2011

Zaterdag 3-12

30 November 2011

Almost 10 weeks in Malta

25 November 2011

Vrijdag 25-11
Rosa

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 32665

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 02 Augustus 2014

Stage in Suriname

04 Januari 2012 - 02 Juni 2012

Bristol

22 September 2011 - 10 December 2011

Mijn eerste reis naar malta

Landen bezocht: