Vrijdag 25-11 - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu Vrijdag 25-11 - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu

Vrijdag 25-11

Door: rosavdwaal

Blijf op de hoogte en volg Rosa

25 November 2011 | Malta, Valletta

Zo ik heb alweer een tijdje niet geschreven. Vorige week vrijdag ben ik s'avonds wat met mijn kamergenootje wezen eten en s'avonds ben ik uit geweest, want het was haar laatste avond. Dat was heel erg gezellig. Lag pas laat in mijn bedje en mij kamergenoot ging s'ochtends om half 6 alweer de deur uit. Zaterdag had ik een beetje een saaie dag. Ik vond het heel erg jammer dat mijn kamer genootje naar huis was. S'avonds ben ik naar de bioscoop geweest met een meisje uit mijn klas. We zijn naar kuifje geweest. Dat was wel een leuke film, daarna zijn we samen een hapje wezen eten. Zondag heb ik eigenlijk lekker niets gedaan.. En maandag begon mijn school weer. Ik moest toen Dieter en mijn ouders hier waren een verslag over technologie schrijven. Dat had ik eigenlijk een beetje afgeraffelt toen, maar ik had een 8,9. Dus blijkbaar was die alsnog aardig goed. Ik heb vanaf maandag een nieuw meisje in de klas uit Oostenrijk. Met haar ben ik al een paar keer wezen lunchen. Een leuke meid. Vandaag is het weer de laatste dag van de week en heb ik mijn toets net achter de rug. Die heb ik ook weer goed gemaakt. Ik had een 9.6 Dus hopelijk mag ik na volgende week gewoon weer een niveautje hoger. En dan start mijn laatste week alweer...

  • 25 November 2011 - 16:48

    Laura:

    Dat gaat snel roos!
    Is volgende week al je laatste week?
    Je engels gaat echt vooruit.
    Geniet ervan meisje!

  • 25 November 2011 - 17:28

    Rosa Van Der Waal:

    Hé Laura,
    Nee ik moet nog 2 weken nu, maar gaat inderdaad snel haha !
    Zal ik doen =D

  • 27 November 2011 - 10:32

    Mieke:

    Alweer zo'n mooi cijfer. Helemaal goed. Het wordt nu aftellen. Zie je dus weer snel op het dorp.

  • 28 November 2011 - 09:17

    Oma:

    I am looking forwards to see you!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Mijn eerste reis naar malta

Recente Reisverslagen:

09 December 2011

Last day in Malta

04 December 2011

Zondag 4-12

03 December 2011

Zaterdag 3-12

30 November 2011

Almost 10 weeks in Malta

25 November 2011

Vrijdag 25-11
Rosa

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 32657

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 02 Augustus 2014

Stage in Suriname

04 Januari 2012 - 02 Juni 2012

Bristol

22 September 2011 - 10 December 2011

Mijn eerste reis naar malta

Landen bezocht: