vrijdag 18-11 - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu vrijdag 18-11 - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu

vrijdag 18-11

Door: rosavdwaal

Blijf op de hoogte en volg Rosa

18 November 2011 | Malta, Valletta

Alweer 8 weken in Malta en nog 3 te gaan haha ik kan niet wachten. De week is eigenlijk best wel weer snel gegaan. Alleen nu komt het weekend weer. En Lizzy gaat vanacht alweer naar huis. Dus dat word een lang stil weekend denk ik. Ik heb maar besloten om straks nog even te gaan sporten en vanavond niet te vroeg naar bed te gaan, zodat ik morgen lekker uit kan slapen. Dan ga ik boodschappen doen bij de supermark. Beetje leren en dan nog even naar de gym. En dan hopen dat het alweer avond is. Dan hoef ik alleen nog zondag door te komen haha. Gisteren was ik een beetje ziek geworden in mijn les, dus was ik eerder naar mijn kamer gegaan. Vanochtend voelde ik me nog niet helemaal oke, maar ik had vandaag weer een toets dus ik moest wel even naar school gaan. Gelukkig op school voelde ik me wel weer aardig. Mijn test had ik goed gemaakt ik had een 9,4. En bij mijn Cambridge les vanmiddag kreeg ik ook een soort oefen examen een echt examen van een paar jaar geleden. Daar had ik maar 4 foutjes over het hele examen. Volgende week vrijdag is the speaking exam al en de week erna the reading and listening. Dus ik heb nog 1 weekje Cambridge voorbereidingslessen. Ik doe hier niet het Cambridge examen dus ben benieuwd wat ik daarna voor lessen krijg. en misschien heb ik de week voor het lees en luister examen ook nog wel les. Maar dan heb ik volgende week vrijdag maar 1 uurtje les. Hm.. we zullen zien..

  • 19 November 2011 - 07:12

    Marina:

    Hoi roos,

    Meid wat een goed cijfer zeg! Dat had je op de middelbare school niet kunnen denken dat je ooit nog n 9,4 zou halen voor Engels. Congrats!
    Nog ff volhouden; die drie weken zijn zo voorbij, vooral de laatste als je dubbele lessen gaat volgen.
    Lekker veel sporten de komende weken dan kom je mooi strak en slank naar huis en zijn wij allemaal super jaloers!!!
    Xxx en tot snel

  • 19 November 2011 - 15:56

    Laura:

    Hoi Rosa,
    Zal ik dan als trouwe lezer dan ook maar wat op je waarbenjij.nu zetten.
    Geniet er nog maar even flink van meis.
    Als je er later op terug kijkt, denk je vast, wat was het toch eigenlijk een leuke tijd.
    Je mist in Nederland niet veel dan kou.

    We spreken elkaar weer via facebook chat.

    Liefs Laura

  • 20 November 2011 - 12:47

    Mieke:

    Hey die Rosa,

    Wat een cijfer, helamaal geweldig. Prima gedaan. Even diep adem halen, dan zijn die laatste 3 weken zo voorbij.Verder veel succes bij je volgende testen!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Mijn eerste reis naar malta

Recente Reisverslagen:

09 December 2011

Last day in Malta

04 December 2011

Zondag 4-12

03 December 2011

Zaterdag 3-12

30 November 2011

Almost 10 weeks in Malta

25 November 2011

Vrijdag 25-11
Rosa

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 75
Totaal aantal bezoekers 32670

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 02 Augustus 2014

Stage in Suriname

04 Januari 2012 - 02 Juni 2012

Bristol

22 September 2011 - 10 December 2011

Mijn eerste reis naar malta

Landen bezocht: