Zaterdag 12-11 - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu Zaterdag 12-11 - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu

Zaterdag 12-11

Door: rosavdwaal

Blijf op de hoogte en volg Rosa

12 November 2011 | Malta, Valletta

De wekker ging vanmorgen al om kwart voor 7. Ik ben nog wel even blijven liggen tot 7 uur, maar toen ben ik vol overtuiging uit bed gesprongen ahum.. snel gedoucht, boterham achterin m'n strot geduwd en naar school gerend. Daar werden we opgehaald door een taxi busje. We waren met een man of 13. Het taxi busje ging mee op de ferry en daar zijn we ook mee over Gozo gescheurd. De rondleidman heeft heel veel over Gozo verteld, maar zoveel dat ik de helft om misschien nog iets meer niet meer weet haha. Maar het was wel leuk. Ik heb een hele hoop foto's. Rond kwart voor 4 hadden we de ferry weer terug naar Malta. Ik ben lekker pizza gaan eten vanavond. Ik was wel een beetje laat met eten. Na het eten wilde ik nog langs de supermarkt gaan, maar die was helaas al dicht. Nja heb ik mijn avond wandelingetje ook weer gehad. Zit nu op mijn kamer even samen met Lizzy paardrij tochtjes te zoeken. Als het niet te duur is en morgen mooi weer. Willen we dat gaan doen. Ik hoop het, want daar heb ik wel zin in. Alleen denk toch dat het een beetje prijzig is. Voor 1 uur 40 euro, maar we zullen wel even kijken. Moeten er ook nog zien te komen, dus dat wordt misschien een duur paardrijritje haha.. Vanavond is Gerrit-Jan zijn verjaardags party bij ons thuis. Jammer dat ik precies al de feestjes thuis mis.. Maar ik zal hier ook wel een borreltje op z'n verjaardag drinken haha..

  • 12 November 2011 - 23:49

    Rosa Van Der Waal:

    Morgen volgen er meer foto's van Gozo..

  • 13 November 2011 - 13:16

    Maddy:

    Hoi Roos, Leuk hoor, je reisverslag te lezen. Heb je nog paard gereden? Zo ja, dan ben ik wel benieuwd op welk terrein, of welke route. Dat moet toch heel anders zijn, dan thuis in de wei.

    Wij hebben ooit kayak geleverd aan iemand in St. Andrews, maar jammer genoeg was het vervoer erheen erg duur.

    Is het water warm genoeg, en ga je dan snorkelen ?, in Engeland op onze duikclub was een jongen, die altijd zeer enthousiast over Malta sprak.

    Het wordt hier 's avonds snel weer donker. Heb gisteren de tuin gemaaid, kon bijna de rijtjes niet meer zien.

    Rosa ik hoop dat je nog leuke mensen ontmoet, en dat je nog geniet van een lekker zonnetje.
    Liefs, (tante) Maddy xxx

  • 14 November 2011 - 16:03

    Rosa Van Der Waal:

    Hoi tante Maddy,
    Leuk dat je ook mijn reisverslagen leest =D.
    Ik heb geen paard meer gereden,want het was best wel duur en ik wist
    niet precies hoe ik er moest komen.

    Het begint hier nu ook al wel kouder te worden. Zo rond de 13 a 19 graden.
    Maar de zon schijnt meestal wel. Behalve vaak in het weekend niet haha.
    Gelukkig dit weekend wel.Toen ik hier kwam was het echt 27 graden heerlijk warm.
    Toen was het water hier in St. Julians opzich ook wel lekker. Maar bij the Blue Lagoon
    vond ik het water toen nog koud haha. Ik heb hier niet gesnorkelt, want
    toen mijn ouders hier waren en de snorkels mee hadden genomen was de
    zee te ruig.
    Duiken heb ik nog nooit gedaan, maar je hebt hier wel heel veel duikscholen, dus
    voor duikers is Malta zeker heel erg leuk denk ik.
    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Mijn eerste reis naar malta

Recente Reisverslagen:

09 December 2011

Last day in Malta

04 December 2011

Zondag 4-12

03 December 2011

Zaterdag 3-12

30 November 2011

Almost 10 weeks in Malta

25 November 2011

Vrijdag 25-11
Rosa

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 32671

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 02 Augustus 2014

Stage in Suriname

04 Januari 2012 - 02 Juni 2012

Bristol

22 September 2011 - 10 December 2011

Mijn eerste reis naar malta

Landen bezocht: