Vrijdag 11-11 - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu Vrijdag 11-11 - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu

Vrijdag 11-11

Door: rosavdwaal

Blijf op de hoogte en volg Rosa

11 November 2011 | Malta, Valletta

Weer een school weeg voorbij. Gisteren avond ben ik voor het eerst weer gaan avond eten nadat mijn ouders weg waren. Ben bij amigos gaan eten en die man was heel aardig, want ik kreeg allemaal extra dingen zonder dat ik bij hoefde te betalen. Alleen toen vond ik het wel weer lullig dat ik eten op mijn bord liet liggen. Dus heb me echt vol zitten proppen, maar het lukte niet om alles weg te krijgen haha. S'avond heb ik nog lekker een film gekeken. Eat pray love. Wil gelijk weer naar Bali haha. Maar dan gewoon voor vakantie hoor. Ik had gisteren op internet gekeken naar mijn rooster en ik dacht dat ik vanochtend om 11.10 uur moest beginnen maar toen ik vanochtend om 10 uur nog een keer keek zag ik dat ik fout had gekeken en gewoon om half 10 op school moest zijn. Ik ben dus gelijk uit bed gesprongen en als een gek naar school gerend, want het was vandaag ook precies test dag. Gelukkig moest mijn lerares er om lachen. Zij vind deze week ook een beetje raar en erg traag gaan. Ik had alleen wel 1 test gemist, maar ik werd gewoon beoordeeld op mijn 2e. Gelukkig is mijn nieuwe lerares Gabi heel aardig en begripvol. Morgen ga ik mee met een trip naar Gozo. Ik moet al om kwart voor 8 op school staan pff.. haha Maarja dan heb ik wel weer een dag wat te doen. De Cambridge examens beginnen hier al bijna. De 25e is the speaking test al. Ik ben wel benieuwd tot wanneer de lessen daar dan van lopen, want dan moet ik nog even andere lessen regelen. Anders kan ik net zo goed naar huis gaan, want dan heb ik maar 2 lessen per dag haha. Maar ik neem aan dat ik dan wat anders kan kiezen.. We zullen zien.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Mijn eerste reis naar malta

Recente Reisverslagen:

09 December 2011

Last day in Malta

04 December 2011

Zondag 4-12

03 December 2011

Zaterdag 3-12

30 November 2011

Almost 10 weeks in Malta

25 November 2011

Vrijdag 25-11
Rosa

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 32671

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 02 Augustus 2014

Stage in Suriname

04 Januari 2012 - 02 Juni 2012

Bristol

22 September 2011 - 10 December 2011

Mijn eerste reis naar malta

Landen bezocht: