7 weken - 1 dag - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu 7 weken - 1 dag - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu

7 weken - 1 dag

Door: rosavdwaal

Blijf op de hoogte en volg Rosa

09 November 2011 | Malta, Valletta

Zo iedereen is weer weg. Mijn ouders zijn gisteren ochtend ook weer naar huis gegaan. Zondag zijn we naar Comino en de Blue Lagoon geweest. Gelukkig was het lekker weer, alleen hebben we niet echt bij de blue lagoon kunnen zwemmen, want de golven waren nog iets te ruig. Wel hebben we in onze badkleding bij de stijger gelegen. Mijn moeder en ik zijn nog bijna overspoeld door een golf, maar gelukkig konden we nog net optijd weg springen met onze handdoek en tassen. Ook zijn we zondag nog even naar de Golden bay geweest. Daar waren veel kitesurfers bezig. Maandag moest ik weer naar school toen hebben we niet heel veel gedaan. 'S avonds hebben we een pedicure van visjes gehad en daarna zijn we sushi wezen eten.Gisteren ochtend hebben we nog even een potje gekaart voor ze weer vertrokken. Ik moest gisteren tot 6 uur naar school en daarna moest ik van kamer veranderen. Ik zat op de 3e verdieping, maar ik moest naar de 7e. Dat worden dus een hoop trappen lopen, want de lift vind ik maar niets. Toen ik gisteren met de lift omhoog ging, dacht ik dat hij bleef hangen. Dat is echt niets voor mij. Dus wordt het gewoon weer de trap. De kamer is nog kleiner dan mijn oude kamer. Dit is een 3 persoonskamer en er staan dan ook echt 3 bedjes op een rijtje. Toen ik vanochtend wilde gaan douchen, hadden we geen warm water. Dus moest ik ook nog een loodgieter regelen. Ik zit nu samen met een ander Nederlands meisje. Gelukkig zijn we maar samen, want met zijn 3e zou helemaal proppen zijn. Alleen zij vertrekt volgend weekend al. Dus ik snap het nog niet erg dat ik moest verhuizen. Ik denk dat ik ook ga vragen als zei weg is of ik weer terug naar de 3e verdieping mag. Deze kamer benauwd me een beetje. Maar voor nu is het wel gezellig.. Het is wel ineens stil nu iedereen weer naar huis is. En er gaan hier ook steeds meer mensen weg van mijn bekende groepje. Dat is wel jammer, maarja niets aan te doen..

  • 09 November 2011 - 18:39

    Mieke:

    De foto's zien er goed uit! Zijn die visjes aan je voeten later verwerkt in de sushi?

  • 09 November 2011 - 19:08

    Rosa Van Der Waal:

    Haha ja eerst zwommen ze in de zee.Ttoen hebben we ze gevangen en in een bakje gedaan.
    Onze voeten een pedicure beurt laten geven en daarna werd het sushi haha

  • 10 November 2011 - 08:32

    Oma:

    Hoi Roos,Wat leuk, al die foto s!
    Hier is t ook aardig weer,dus vaak fietsen.
    Kriebelen die visjes niet aan je tenen?
    Ik kreeg ook trek in de sushi s .

  • 10 November 2011 - 09:36

    Rosa Van Der Waal:

    Hoi oma,
    Ja de visjes waren een eng gevoel aan je voeten haha.
    Zodra je maar net in het water zat vielen ze je al aan.
    Ja de sushi was lekker. Ik heb in Malta voor het eerst sushi
    op samen met Dieter.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Mijn eerste reis naar malta

Recente Reisverslagen:

09 December 2011

Last day in Malta

04 December 2011

Zondag 4-12

03 December 2011

Zaterdag 3-12

30 November 2011

Almost 10 weeks in Malta

25 November 2011

Vrijdag 25-11
Rosa

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 92
Totaal aantal bezoekers 32655

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 02 Augustus 2014

Stage in Suriname

04 Januari 2012 - 02 Juni 2012

Bristol

22 September 2011 - 10 December 2011

Mijn eerste reis naar malta

Landen bezocht: