Zaterdag 5-11 - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu Zaterdag 5-11 - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu

Zaterdag 5-11

Door: rosavdwaal

Blijf op de hoogte en volg Rosa

05 November 2011 | Malta, Valletta

Woensdag zijn we nadat ik uit school was met de bus naar Sliema gegaan, daarvandaan zijn we weer met de watertaxi naar Valletta gegaan. Dat was wel leuk. In Valletta hebben we nog wat rond gelopen en gedronken. Toen wilde we daarvandaan weer met de bus terug naar St. Julians. Alleen was het sterves druk bij de bus en uiteraard ook in de bus. Die bus rit was ons niet zo goed bevallen.. Maar we zijn uiteindelijk wel weer in St. Julians beland. Donderdag zijn dieter en mijn ouder met de auto het eiland gaan bekijken.. en vrijdag heb ik een dagje vrij genomen om mee te gaan. We zijn naar Mellieha, de golden bay en bij de digli kliffs geweest en nog bij heel veel meer plaatsjes .. Dieter was onze gids met zijn kaart. Vanmorgen ging dieter weer naar huis. De wekker ging vroeg, want hij werd om half 6 al door de taxi opgehaald. Ik ben daarna weer terug naar bed gegaan. Al kon ik niet echt lekker meer slapen. Mijn oorontsteking is ook weer terug, dus dat ligt ook niet echt lekker. Vandaag ben ik met mijn ouders met de auto naar Valletta gegaan. Daar hebben we een beetje de winkeltjes bekeken en nog wat gedronken op een terrasje. Toen zijn we rond Valletta gaan lopen langs de haven. Toen we uiteindelijk weer bij de auto aan kwamen zijn we naar Sliema gereden en daar hebben we een haven tour met de boot gedaan. Het waaide alleen best hard. Dus het stukje op de open zee waren het best hoge golven. Daar zat ik niet helemaal lekker haha. Maar weer een paar havens van Malta gezien. Ik wist niet dat die havens zo groot waren. Toen we eenmaal weer terug bij Sliema waren en uit de boot waren gestapt hebben we daar nog wat gedronken en toen zijn we terug naar het hotel gegaan. Onderweg zijn we nog even langs een supermarkt geweest en hebben we een fles wijn, bier, nootjes en kaas gekocht. Zodat we het nog even gezellig op de kamer konden maken voor we gingen eten. We zijn in baystreet gaan eten zodat ik daarvoor gelijk nog even mijn tassen op mijn kamer kon brengen. Morgen ochtend moet ik eerst mijn was maar weer is doen en dan gaan we richting Comino, een eilandje boven Malta. Ben benieuwd..

  • 06 November 2011 - 11:05

    Loes-rijk:

    he roos probeer nog een keer weet nie of die vorige is gelukt.hoe gaat tie?al een beetje gewend daar?zo aan de foto.s te zien gaat dat wel lukken!en nu pa en ma op visitie dus da ga wel goedkomen toch.wij wensen je nog veel succes en een fijne tijd op malta.aan het weer zal het nie liggen!gr loes-rijk

  • 07 November 2011 - 08:21

    Mieke:

    Hallo allemaal, de foto's zien er goed uit. Wel af en toe een bodywarmer aan?? Maar ook veel in korte broek gezien. Gelukkig maar.
    Nog veel plezier en mooi weer met elkaar!

  • 08 November 2011 - 22:02

    Vera:

    Hey Roos,

    Ik dacht al: lekker dat haar vriend er is, maar wij horen hier helemaal niets meer! Nee hoor, hoop dat jullie het leuk gehad hebben!! Las net dat je paps en mams ook weer veilig thuis gekomen zijn.

    Jemig, de tijd vliegt, over net iets meer als 5 weken ben je alweer terug, ongelofelijk. Ik zie dat je leuke dingen gedaan hebt met je paps en mams daar. Zal best weer even stil zijn nu voor je, maar je kunt nu echt gaan aftellen. En dan lekker een paar weekjes thuis en op naar Engeland. Ik hoorde van je mams dat ze eerst nog met je meegaat. Superleuk, misschien kunnen jullie nog iets leuks doen daar als jullie tijd hebben.

    Nou geniet er nog even lekker van, straks denk je: goh, dat heb ik toch maar weer gedaan en ga je het nog missen!

    XXX Vera

    Ohja, ik weet niet of je al tijd gehad hebt om op FB te kijken, maar wij hebben sinds een week een 2e Boston Terrier erbij. Knocky z'n halfzus Jenna. Ze lijkt echt op hem, alleen wat slanker en kleiner. Ze heeft alleen nog een hele melkfabriek er onder hangen, ze heeft in september puppies gekregen, hopelijk verdwijnt dat snel, hihihi... Het is zo leuk, maar best druk hoor, ineens 2 hondjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Mijn eerste reis naar malta

Recente Reisverslagen:

09 December 2011

Last day in Malta

04 December 2011

Zondag 4-12

03 December 2011

Zaterdag 3-12

30 November 2011

Almost 10 weeks in Malta

25 November 2011

Vrijdag 25-11
Rosa

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 32671

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 02 Augustus 2014

Stage in Suriname

04 Januari 2012 - 02 Juni 2012

Bristol

22 September 2011 - 10 December 2011

Mijn eerste reis naar malta

Landen bezocht: