dinsdag 1-11 - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu dinsdag 1-11 - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu

dinsdag 1-11

Door: rosavdwaal

Blijf op de hoogte en volg Rosa

01 November 2011 | Malta, Valletta

Zo alweer een tijdje niets laten horen. Dieter is nu hier, maar hij heeft tot nu toe maar 2 dagen goed weer gehad denk ik. Dus er valt niet veel te doen helaas. We zijn wel al 2 keer naar de bioscoop geweest haha. Vanavond komen mijn ouders.., dus die gaan we maar op wachten bij de bar. Nu zit ik nog even 15 minutjes in de klas en dan ben ik lekker uit! Nog even een presentatie over mijn zelf bedachte maaltijd geven haha. Gewoon een Nederlands prakkie dus. Gisteren avond hebben we een keertje het buffet in ons hotel geprobeerd, maar dat doen we niet nog een keer. Dat was niet zo goed bevallen. Dus vanavond maar weer gewoon een lekker restaurantje uitzoeken..

• 01 November 2011 - 21:39

Mieke:

Hopen dat het weer vlug beter wordt, regen zitten jullie niet op te wachten. Groeten aan je pa en ma. En een hele fijne week met z'n allen.

• 02 November 2011 - 10:52

Oma:

Hoi Roos,Zijn je ouders al gearriveerd.
    Het is hier 15 gr. en mooi weer.
    Ik hoop, dat het bij jouw ook beter wordt.
    Dan kan je naar t strand. Je Pa wil zwemmen ,hoor.
    Groetjes oma

• 03 November 2011 - 19:00

Marina:

Hoi roos
    Nou inmiddels weten we dat t weer gisteren en vannacht niet echt meezat. Vannacht mooi onweer gehad
    Vandaag lekker met n autootje met z'n 3en over t eiland gescheurd en zowaar van Dieter een echte toerist met een landkaart gemaakt. Haha
    Morgen weer scheuren !!!