Vrijdag 21-10 - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu Vrijdag 21-10 - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu

Vrijdag 21-10

Door: rosavdwaal

Blijf op de hoogte en volg Rosa

21 Oktober 2011 | Malta, Valletta

Het bowlen met Jip en Laura was leuk gisteren avond. Beetje jammer dat Niels met een ruime voorsprong won. Daarna zijn we nog wat gaan drinken bij Hugo's. De Tequilla en cocktails kwamen weer op de tafel haha. Ik was niet tot heel laat gebleven. Volgens mij was het een uur of half 1/1 uur. Maarja ik moest dan ook vandaag weer gewoon naar school. Voor ik naar school ging ben ik nog even wat spullen bij Niels gaan brengen die die mee terug moest nemen. In mijn lunchpauze van half 1 tot 1 uur zijn we nog even ergens wezen lunchen. En heb ik ze een fijne reis terug gewenst. Alleen liep dat iets uit. Dus was ik een half uurtje te laat in mijn les. Maar volgens mij vond de leraar dat niet erg. Vanavond ben ik met Laura, Jip en Krisztina uit eten geweest, omdat het Laura haar laatste avond is. Zij gaat morgen ochtend ook alweer naar huis. Stiekem ben ik een beetje jaloers, maarja ik moet nog even.. Vanavond gaan we nog even een cocktail drinken en dan ga ik morgen lekker uitslapen en wat ik daarna ga doen hangt van het weer af..

  • 23 Oktober 2011 - 11:41

    Rijk En Loes :

    he rosa gm hebben net zitten kijken mooi eiland leuke foto.s.hopen dat je een leuke tijd daar zult hebben,dat gaat welke lukken zo te zien!ps er wordt wel veel sinas gedronken daar haha!groetjes loes en rijk

  • 23 Oktober 2011 - 14:31

    Rosa Van Der Waal:

    Ja je hebt hier alles hoor. Sinas, Cola, Sprite noem het maar op haha

  • 23 Oktober 2011 - 18:07

    Martine:

    Hè meis,

    Je mannetje is onderweg.
    Heel veel plezier...lekker van genieten!

    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Mijn eerste reis naar malta

Recente Reisverslagen:

09 December 2011

Last day in Malta

04 December 2011

Zondag 4-12

03 December 2011

Zaterdag 3-12

30 November 2011

Almost 10 weeks in Malta

25 November 2011

Vrijdag 25-11
Rosa

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 65
Totaal aantal bezoekers 32685

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 02 Augustus 2014

Stage in Suriname

04 Januari 2012 - 02 Juni 2012

Bristol

22 September 2011 - 10 December 2011

Mijn eerste reis naar malta

Landen bezocht: