Zaterdag 15-10 - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu Zaterdag 15-10 - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu

Zaterdag 15-10

Door: rosavdwaal

Blijf op de hoogte en volg Rosa

15 Oktober 2011 | Malta, Valletta

Gisteren avond zijn Niels en Cherique gearriveerd rond half 1/1 uur in de avond denk ik. Ik ben even mee geweest naar hun hotel kamer en die zag er erg goed uit. Daarna zijn we nog even wat wezen drinken bij Hugo's en als laatst zijn we nog even langs de mac gegaan. Dat was ongeveer rond kwart voor 3. Toen heb ik nog even bij de receptie van mijn hotel gevraagd waar je een auto kon huren.. en die man zou dat voor mij regelen en dan zou die me morgen ochtend bellen op mijn kamer. Vanochtend werd ik dus rond 9 uur wakker gebeld. Helaas moest je bij de auto die we wilde (een jeepie) 25 zijn. Dus die kon niet, maar toen heb ik gezegd dat een andere dan ook wel goed was. Rond 10 uur zou er iemand naar mijn hotel komen met die auto. Dat was allemaal goed verlopen en toen zijn we naar de Golden Bay geweest. Helaas verscheen het zonnetje achter de wolken, dus daar zijn we zo'n half 2 weer weg gegaan. Toen hebben we ongeveer over het hele eiland heen gecrost. We zijn nog naar Mdina geweest, maar dat vonden we een beetje saai. Ze noemen het ook wel de slaapende stad en nu weten wij waarom. Toen wilde we nog even naar Valletta gaan maar ik weet niet waar we allemaal gereden hebben, maar we waren lichtelijk verdwaald, dus toen we een bordje sliema zagen waren we heel blij. Wel een beetje jammer dat niels er ongeveer wel 8 keer voorbij is gereden omdat die de afslag niet meer haalde door zijn snelheid. Inplaats van dat je even rustig rijd omdat je de weg niet kent. Gelukkig hebben we Sliema en St. Julians weer gevonden. Net zijn we nog even wat wezen drinken in Bay Street en straks gaan we lekker eten..

  • 15 Oktober 2011 - 16:59

    Rosa Van Der Waal:

    Meer foto's volgen vanavond.. nu eerst even eten !

  • 15 Oktober 2011 - 18:13

    Marina:

    Haha, weer n leuk verslag.
    Zeg Roos, jij hebt toch zo'n leuk boekje over Malta gekregen?
    Daar zit een prachtige kaart in van Malta. Mss idee om die morgen mee te nemen
    in de auto. Zeker als je broertje achter stuur zit. haha
    Wat een leuke foto's van jullie, vooral die van Niels met zn meisjes.
    Heerlijk! en bedankt voor die mooie plaatjes.
    xxx

  • 15 Oktober 2011 - 20:03

    Rosa Van Der Waal:

    dat boekje hadden we bij ons, maar niels was elke keer de afslag al voorbij voor de hem zagen..

  • 16 Oktober 2011 - 11:05

    Oma:

    Hallo Roos,
    Wat een leuke verslagen. Ik zit ze bij mijn buurvrouw Ann te lezen. Je geniet wel zoals ik het zie, Heel veel gezellige dagen met je broer en ...... Cherique. Bedankt voor je mooie kaart. Daar was ik heel erg blij mee. Ik wens je nog een heel fijne en leerzame tijd. Hou je broer in de gaten he, dat hij niet te veel .... hum.... drinkt. Ik kom nog maar niet naar je toe want als ik het vliegtuig in t ..... En daarbij, wat moet je met die oude oma doen ??? Nou Rosa heel veel liefde en kusjes van oma. xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Mijn eerste reis naar malta

Recente Reisverslagen:

09 December 2011

Last day in Malta

04 December 2011

Zondag 4-12

03 December 2011

Zaterdag 3-12

30 November 2011

Almost 10 weeks in Malta

25 November 2011

Vrijdag 25-11
Rosa

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 32652

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 02 Augustus 2014

Stage in Suriname

04 Januari 2012 - 02 Juni 2012

Bristol

22 September 2011 - 10 December 2011

Mijn eerste reis naar malta

Landen bezocht: