3 weken in Malta - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu 3 weken in Malta - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu

3 weken in Malta

Door: rosavdwaal

Blijf op de hoogte en volg Rosa

13 Oktober 2011 | Malta, Valletta

Gisteren was een te lange dag op school. Ik moest weer een presentatie voor bereiden met een groepje voor vandaag en daar ook een se over schrijven van minimaal 300 woorden. Ik hou er dus echt niet van om in groepjes te werken. Degene waar ik mee zat werkten niet allemaal mee. De Se hebben we dus nog niet ingeleverd vandaag wat eigenlijk wel had gemoeten. Nu moeten we hem morgen inleveren, maar denk dat daar ook niet veel van terecht komt. De presentatie van vandaag ging niet zo goed.. Maar vooruit. Vandaag ging de schooldag gelukkig lekker snel. Vanmiddag zijn we nog even gaan sporten, maar ik heb maar een half uurtje ofzo gesport, want ik had last van mijn knie. En aangezien ik niet van krachttraining hou omdat ik zo slap ben haha ben ik maar naar mijn kamer gegaan. Het is vandaag weer heerlijk weer hier. Misschien dat ik zo nog even op het strand ga kijken. Vanavond gaan we weer met een groepje meiden Bowlen, daar heb ik wel weer zin in. Alleen heb ik ook best veel huiswerk nog.. wat ik allemaal morgen in moet leveren. Dus daar moet ik ook maar even aan gaan werken. Morgen gaan we met een groepje uit school naar Sliema naar het winkelcentrum en in Sliema gaan we ook avond eten. En morgen avond komen Niels en Cherique alweer in Malta aan..

• 13 Oktober 2011 - 18:23

Lucienne :

Hai rosa, leuk joh je reisverslag. Een hele ervaring blijkt wel. Ik blijf het in ieder geval volgen.
    Geniet lekker van het bezoek van niels en cherique. Groetjes