3 weken in Malta - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu 3 weken in Malta - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu

3 weken in Malta

Door: rosavdwaal

Blijf op de hoogte en volg Rosa

13 Oktober 2011 | Malta, Valletta

Gisteren was een te lange dag op school. Ik moest weer een presentatie voor bereiden met een groepje voor vandaag en daar ook een se over schrijven van minimaal 300 woorden. Ik hou er dus echt niet van om in groepjes te werken. Degene waar ik mee zat werkten niet allemaal mee. De Se hebben we dus nog niet ingeleverd vandaag wat eigenlijk wel had gemoeten. Nu moeten we hem morgen inleveren, maar denk dat daar ook niet veel van terecht komt. De presentatie van vandaag ging niet zo goed.. Maar vooruit. Vandaag ging de schooldag gelukkig lekker snel. Vanmiddag zijn we nog even gaan sporten, maar ik heb maar een half uurtje ofzo gesport, want ik had last van mijn knie. En aangezien ik niet van krachttraining hou omdat ik zo slap ben haha ben ik maar naar mijn kamer gegaan. Het is vandaag weer heerlijk weer hier. Misschien dat ik zo nog even op het strand ga kijken. Vanavond gaan we weer met een groepje meiden Bowlen, daar heb ik wel weer zin in. Alleen heb ik ook best veel huiswerk nog.. wat ik allemaal morgen in moet leveren. Dus daar moet ik ook maar even aan gaan werken. Morgen gaan we met een groepje uit school naar Sliema naar het winkelcentrum en in Sliema gaan we ook avond eten. En morgen avond komen Niels en Cherique alweer in Malta aan..

  • 13 Oktober 2011 - 18:23

    Lucienne :

    Hai rosa, leuk joh je reisverslag. Een hele ervaring blijkt wel. Ik blijf het in ieder geval volgen.
    Geniet lekker van het bezoek van niels en cherique. Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Mijn eerste reis naar malta

Recente Reisverslagen:

09 December 2011

Last day in Malta

04 December 2011

Zondag 4-12

03 December 2011

Zaterdag 3-12

30 November 2011

Almost 10 weeks in Malta

25 November 2011

Vrijdag 25-11
Rosa

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 83
Totaal aantal bezoekers 32650

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 02 Augustus 2014

Stage in Suriname

04 Januari 2012 - 02 Juni 2012

Bristol

22 September 2011 - 10 December 2011

Mijn eerste reis naar malta

Landen bezocht: