Zondag 17e dag - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu Zondag 17e dag - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu

Zondag 17e dag

Door: rosavdwaal

Blijf op de hoogte en volg Rosa

09 Oktober 2011 | Malta, Valletta

Het bowlen was gezellig gisteren. We kregen erge charmante schoenen aan. In het echt was het toch wel wat anders dan op de Wii.. Maar het was erg gezellig. En ik heb nog gewonnen ook. Daarna zijn we nog even gaan stappen. Annika en ik zijn alleen niet lang gebleven. Vandaag liep de dag wat anders dan gepland. We zouden rond 2 uur weer naar Sliema gaan naar het winkelcentrum, omdat ze heel slecht weer opgaven en dan zouden we daar gelijk s'avonds uit eten gaan. Maar nadat ik mijn was vanochtend om 9 uur al beneden had gebracht en nog even was gaan ontbijten.. zei Laura dat ze op internet had gezien dat de winkels dicht waren vandaag. Dus heb ik nadat ik de was weer in de droger had gedaan.. uitgebreid gelunched bij Barcelona bar in Bay street. Een lekkere verse jus d'orange en een stokbroodje brie bacon. Daarna ben ik weer naar mijn kamer gegaan. Vandaag zijn mijn spaanse kamergenoten vertrokken naar een ander hotel en mijn Rusische kamergenoot is vandaag naar huis gegaan. Ik heb gauw de 2 bovenste kluisjes ingepikt, want daar hangen hangertjes in. En heb mijn kleren opgeruimd en netjes in de kasten gelegd. Ik ben nu toch alleen op de kamer en ik denk niet dat er nog 3 bij zullen komen, dus dan maar 2 kasten voor moi. Vanavond zijn we uit eten geweest bij een heel goed restaurant (naam weet ik niet meer) Heerlijk kip gegeten met een echte aardappel en groenten (boontjes, brocoli,peentjes en soort kool). Daar gaan we zeker nog een keertje eten..

  • 09 Oktober 2011 - 20:49

    Wennes:

    heeeele leuke schoenen. kan je gelijk een paar van maat 39 voor me meenemen ?? haha
    Lekker rustig op je kamer nu, maar mischien wel een beetje stil zo..
    Maar je hebt nu wel lekker de badkamer voor jezelf ;)

    xxwendiiees

  • 09 Oktober 2011 - 20:52

    Annelies(moeder Van):

    Klinkt allemaal goed en leuk Rosa, maar je gaat toch niet vertellen dat je die hele kip hebt verorberd. Het ziet er in ieder geval gezonder uit dan de andere schotels, waar je eerder foto's van plaatste. De rood-wit-blauwe bowlingschoenen hebben wel een Nederlands tintje door die kleuren. De kamer heb je nu voor jezelf, dat lijkt me heerlijk, douchen wanneer het jou uitkomt en van het ene op het andere bed springen.
    Je vriendje kwam vandaag de hoge drukreiniger halen. Hij zei voor de quad, maar toen ik z'n auto zag, leek het me geen overbodige luxe om die ook even te doen. Rondom z'n huis is het een behoorlijke modderboel.

  • 09 Oktober 2011 - 21:52

    Marina:

    Hey moppie, wat heerlijk die kamer voor jezelf. Je hebt gelijk dat je direct de kastjes ingepikt heb..haha. Lekker de douche voor jezelf enz... Niet dat ik dat wat zou vinden want ik vind het wel gezellig met anderen erbij. Wss krijg jij ook wel weer nieuwe meiden op je kamer. Het duurt iig niet lang meer voordat je broertje komt. Dan kun je m het hele eiland laten zien. Weet je al waar de Malta's (aardappelen) geteeld worden? Ik zou me maar op die boer voorbereiden hoor, want ik denk dat ie wel een boerderij of zo wil zien. En hij begon ook al dat ie geen auto had. Mss weet jij wel ergens bij jou in de buurt een zaak waar je een auto kunt huren (je broertje betaalt vast wel, hihi).
    Leuk dat je weer wat foto's er bij gezet hebt, want wij houden graag alles in de gaten.

    xxx

  • 09 Oktober 2011 - 23:11

    Vera:

    Hey, als je broer een auto wil huren moet hij dat gewoon via www.eautohuur.nl doen. Zijn doen zaken met alle grote verhuurbedrijven en reserveren dan de auto bij de verhuurder die op dat moment de gunstigste en goedkoopste voorwaarden heeft. Wij doen dit overal, (USA, Zuid Afrika, Namibie etc.) Goede verzekeringen etc. etc. etc. Wij zijn altijd zeer tevreden over hen, nog nooit problemen gehad, zelfs niet als we de avond van tevoren pas een auto moesten reserveren!

    Leuk hoor dat je broer en z'n vriendin van de week komen, gezellig voor je.

    ook zo grappig om te lezen dat jij ook bij BarCelona komt, wij zijn daar ook veel geweest vorig jaar.

    Ben je al een keer bij Estillo's gaan eten? Die zit op de weg naar Spinola Bay. Toen ik er de eerste keer langs liep dacht ik: hmm, niets voor mij, maar uiteindelijk hebben wij er best vaak gegeten. En grote voordeel 24 uur per dag open, hihihi, altijd makkelijk als je een keer trek hebt, hihihi….

    X Veer

    PS Heb je die hop on, hop off bus nu al eens geprobeerd op een vrije dag? Echt leuk hoor en super makkelijk!

  • 11 Oktober 2011 - 12:37

    Mieke Van Der Hoeven:

    hoi Rosa, fijne berichten. Dat zag er lekker uit die kip. Wij eten hier alleen maar vegetarisch. Is trouwens best lekker. Maar dadelijk weer een lekker gehaktbal. Prima. zal ik hier in Nepal even kijken voor een par extra bowlingschoenen. Waarschijnlijk zijn ze hier goedkoper. Wendy voor jou ook een paar?
    blijf genieten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Mijn eerste reis naar malta

Recente Reisverslagen:

09 December 2011

Last day in Malta

04 December 2011

Zondag 4-12

03 December 2011

Zaterdag 3-12

30 November 2011

Almost 10 weeks in Malta

25 November 2011

Vrijdag 25-11
Rosa

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 32677

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 02 Augustus 2014

Stage in Suriname

04 Januari 2012 - 02 Juni 2012

Bristol

22 September 2011 - 10 December 2011

Mijn eerste reis naar malta

Landen bezocht: