zaterdag dag 16 - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu zaterdag dag 16 - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu

zaterdag dag 16

Door: rosavdwaal

Blijf op de hoogte en volg Rosa

08 Oktober 2011 | Malta, Valletta

Gisteren avond zijn we naar de film Friends with Benefits geweest. Dat was echt een leuke film. Vanochtend heb ik heerlijk uitgeslapen en toen ben ik naar het strandje hier bij mij in de buurt gegaan.Dat was wel even lekker maar rond een uur of half 1 verscheen de zon iets te vaak achter de wolken. Toen besloten we om te gaan kijken of er nog een leuke film draaide. Chang-up draaide om 2 uur dus daar wilde we wel heen. Ik ben nog even wat gaan eten en toen gingen we naar de film. Alleen kreeg jip geen kaartje omdat ze had gezegd dat ze 17 was en je bleek hier dus voor die film 18 te moeten zijn. In Nederland mag iedereen naar zo'n film, maar oke. Wij weer terug naar onze kamers gegaan. Ik heb wat huiswerk gemaakt en toen kwam laura langs. Die ging even kaartjes kopen voor de film van 10 voor half 5. Dus zijn we alsnog om 10 voor half 5 naar de bioscoop gegaan. We waren de enigste 3 in de zaal haha. Change-up was ook een goede film. Ik geloof dat die in Nederland nog niet uit is. Net zijn we even wat wezen eten en vanavond om 9 uur gaan we met een groep van 6 bowlen. Ik heb er wel zin in.. en daarna nog even stappen..

• 08 Oktober 2011 - 19:48

Vera:

Zooo, je bent echt een party animal aan het worden daar in Malta. Geloof me, jij wilt straks echt nog niet terug, hihihi…….. Enjoy!!!

• 09 Oktober 2011 - 00:22

Vera:

Hey Rosa,

Was nice talking to you just right now! Hope to talk to you soon again. I liked it very much tonight!!!!

Goodnight and sleep well!