zaterdag dag 16 - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu zaterdag dag 16 - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu

zaterdag dag 16

Door: rosavdwaal

Blijf op de hoogte en volg Rosa

08 Oktober 2011 | Malta, Valletta

Gisteren avond zijn we naar de film Friends with Benefits geweest. Dat was echt een leuke film. Vanochtend heb ik heerlijk uitgeslapen en toen ben ik naar het strandje hier bij mij in de buurt gegaan.Dat was wel even lekker maar rond een uur of half 1 verscheen de zon iets te vaak achter de wolken. Toen besloten we om te gaan kijken of er nog een leuke film draaide. Chang-up draaide om 2 uur dus daar wilde we wel heen. Ik ben nog even wat gaan eten en toen gingen we naar de film. Alleen kreeg jip geen kaartje omdat ze had gezegd dat ze 17 was en je bleek hier dus voor die film 18 te moeten zijn. In Nederland mag iedereen naar zo'n film, maar oke. Wij weer terug naar onze kamers gegaan. Ik heb wat huiswerk gemaakt en toen kwam laura langs. Die ging even kaartjes kopen voor de film van 10 voor half 5. Dus zijn we alsnog om 10 voor half 5 naar de bioscoop gegaan. We waren de enigste 3 in de zaal haha. Change-up was ook een goede film. Ik geloof dat die in Nederland nog niet uit is. Net zijn we even wat wezen eten en vanavond om 9 uur gaan we met een groep van 6 bowlen. Ik heb er wel zin in.. en daarna nog even stappen..

  • 08 Oktober 2011 - 19:48

    Vera:

    Zooo, je bent echt een party animal aan het worden daar in Malta. Geloof me, jij wilt straks echt nog niet terug, hihihi…….. Enjoy!!!

  • 09 Oktober 2011 - 00:22

    Vera:

    Hey Rosa,

    Was nice talking to you just right now! Hope to talk to you soon again. I liked it very much tonight!!!!

    Goodnight and sleep well!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Mijn eerste reis naar malta

Recente Reisverslagen:

09 December 2011

Last day in Malta

04 December 2011

Zondag 4-12

03 December 2011

Zaterdag 3-12

30 November 2011

Almost 10 weeks in Malta

25 November 2011

Vrijdag 25-11
Rosa

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 78
Totaal aantal bezoekers 32682

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 02 Augustus 2014

Stage in Suriname

04 Januari 2012 - 02 Juni 2012

Bristol

22 September 2011 - 10 December 2011

Mijn eerste reis naar malta

Landen bezocht: