Friday day 15 - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu Friday day 15 - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu

Friday day 15

Door: rosavdwaal

Blijf op de hoogte en volg Rosa

07 Oktober 2011 | Malta, Valletta

Zo vandaag kon ik lekker uitslapen.. ik had mijn wekker om half 10 gezet, maar weer verplaatst naar kwart over 10. Toen moest ik er toch echt wel uit, want ik had mijn huiswerk voor camebridge nog niet gemaakt. En mijn les begon om 5 voor 11 dacht ik, maar dat bleek 11.15 uur te zijn. Ik was de pauze van 15 minuten vergeten. Maarja was ik zoiezo optijd. Ben hier nog niet een keer te laat gekomen.. als ze dat op mijn oude school in Oude Tonge horen slaan ze stijl achterover. Daar stond ik namelijk bekend als nooit optijd komer haha. Vandaag had ik 2 toetsen. 1 Camebridge examen en een test in mijn gewone klas die heb ik elke vrijdag van wat je geleerd hebt in de week. Ik moest vandaag ook een verslag inleveren over de presentatie van gisteren van 1 van mijn andere klasgenoten. Die telde ook mee voor mijn test van vandaag. Voor dat verslag had ik een 8-. Mijn schrijven wordt steeds beter. Voor de test zelf had ik een 6,9. En bij mijn camebridge examen had ik voor mijn brief een 7. Dus die cijfers zijn niet slecht.
Vanmiddag ben ik bij de bijeenkomst van mijn sportclub geweest. Dat was wel leuk. Ik kon aangeven aan welke sporten ik mee wilde doen en aan welke niet. Ik zag dat ik de eerste was die bij voetbal een kruis had gezet. Dat was de enigste sport waar ik niet aan mee doe. Voor de rest heb ik me opgegeven voor Volleybal, Basketbal, Tennis, Hardlopen, Waterpolo, en Softbal. Wil niet zeggen dat we alles gaan doen. Dat ligt er een beetje aan hoeveel mensen zich opgeven voor een sport en of het weer het toelaat. Eventueel gaan we misschien ook nog zeilen en paardrijden. Dus dat leek me allemaal wel leuk. Ik ben benieuwd. Ik hoop zoiezo dat we gaan tennissen, dan heb ik niet voor niets mijn spullen meegenomen. Vanavond ga ik bij Amigos eten, maar dan voor 3 vouchers. Als het goed is krijg ik dan een betere maaltijd. Nou heb ik maar 1 voucher per dag, maarja ik zal vast nog wel een paar keer gewoon uit eten gaan. Vanavond gaan we ook met een paar meiden naar de bioscoop. Die zit echt 3 stappen naast mijn hotel. Als het goed is gaan we naar de film Friends with Benefits met Justin Timberlake. Dat lijkt me wel een leuke film..

  • 07 Oktober 2011 - 17:30

    Marina:

    Ik sta perplex van je Roos.
    Op tijd komen op school,
    Je huiswerk maken,
    Hartstikke goeie cijfers........
    Je leraren van vroeger zouden van hun stoel vallen als ze dit lezen.

    Ga zo door meid dan gaat het je echt allemaal lukken en kun je super trots op jezelf zijn.

    xxx

  • 08 Oktober 2011 - 00:08

    Vera:

    Sorry Rosa, I was typing I compete story over here about Knocky (my dog) and his puppies of 2 weeks old and suddenly I was kicked out!!! Now I'm going to bed and hope to tell you more about him tomorrow! Right now the weather here is terrible (raining and stormy) and Knocky doesn't want to go outside! He is hopeless with rainy weather!!! Just like me, hihihi…..

    Have fun sweety! My mam always said you only live once and you have to do that as best as possible!
    And I know now, she was right, because she only became 68. Okay, in your opinion she was quite old, but when you are older, you say: Oh my got, she was so young and so right!!!!

    So keep up the words of my mam and have fun. YOU ONLY LIVE ONCE and later you can say: I did that, done that and so on, hihihih.

    XXXX Vera

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Mijn eerste reis naar malta

Recente Reisverslagen:

09 December 2011

Last day in Malta

04 December 2011

Zondag 4-12

03 December 2011

Zaterdag 3-12

30 November 2011

Almost 10 weeks in Malta

25 November 2011

Vrijdag 25-11
Rosa

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 64
Totaal aantal bezoekers 32677

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 02 Augustus 2014

Stage in Suriname

04 Januari 2012 - 02 Juni 2012

Bristol

22 September 2011 - 10 December 2011

Mijn eerste reis naar malta

Landen bezocht: