2 weken in malta - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu 2 weken in malta - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu

2 weken in malta

Door: rosavdwaal

Blijf op de hoogte en volg Rosa

06 Oktober 2011 | Malta, Valletta

Vandaag ben ik precies 2 weken in Malta. Ik had vanochtend mijn presentatie samen met Isa en Vic. Het moest zo'n 15 minuten duren en allemaal ongeveer even lang, dus zo'n 5 minuten. Alleen hadden wij het dinsdag verkeerd begrepen dus moesten we onze presentatie woensdag in de klas overnieuw maken. Uiteindelijk bleef er nog een hele korte presentatie over haha. Maarja wij gewoon beginnen en op het eind hadden we nog 2 vragen voor mensen in de klas en ben ik er maar een beetje dingen bij gaan lullen (ben ik normaal niet zo goed in, maar vandaag lukte dat aardig) En toen we uiteindelijk klaar waren zei die vrouw Excellent haha. Dus daar zijn we weer mooi vanaf gekomen. De rest van de dag had ik gewoon les. Uit school ben ik gaan sporten bij de sportschool en daarna ben ik nog even baantjes gaan zwemmen en naar de sauna geweest. Toen ik het sportcentrum gebouw uitliep zag ik dat het hard aan het regenen was. Het regent en onweerd hier op dit moment dus best hard. En als het regent op Malta ligt vaak heel het internet overhoop. Gelukkig was dat hier in mijn hotel al snel opgelost. Voor morgen moet ik een verslag maken over 1 van de andere presentaties en dat telt mee voor mijn week test, dus dat moet ik zo echt wel even gaan maken. Ook heb ik huiswerk van mijn Camebridge voorbereidings klas. Dat ben ik niet gewend al dat huiswerk. Had ik normaal ook wel, maar dan maakte ik het niet. Hier is het maar beter als ik het wel maak haha. Ik hoop dat het vanavond droog is. Anders moet ik in de regen naar het restaurant lopen waar we gaan eten en dan ben ik denk ik zeik nat, maar we zullen zien. Voor nu ga ik even huiswerk maken...

  • 06 Oktober 2011 - 17:10

    Corrie:

    Hoi Roos,

    T is wat, alweer 2 weken op Malta .... wie had dat gedacht 14 dagen terug? Volgens mij zit je inmiddels al aardig in de dagelijkse routine van het schoolgebeuren en zo te zien is er weinig tijd om je te kunnen vervelen ;-)
    Pfffoe, opleidingen geven ouders soms nog meer grijze haren ... Jerrel is een paar weken terug gestopt op de Erasmus en eindelijk vandaag gestart op de Hogeschool Rotterdam met een nieuwe opleiding. Hij heeft er gelukkig een goed gevoel bij maar mist nu al wel een aantal punten die hij dit jaar niet meer kan halen. Dit wordt dus volgend jaar wel ff aanpoten. Maar goed, we hopen dat íe nu op het goeie plekkie zit.
    Groetjes voor nu en suc6 met je huiswerk xxx

  • 07 Oktober 2011 - 15:13

    Rosa Van Der Waal:

    Ik had van mijn moeder gehoord dat Jerrel was gestopt op het Erasmus. Maar hopen dat die nu bij Hogeschool Rotterdam wel op zijn plek zit..Ja school is alweer normaal. Alleen heb ik hier al meer huiswerk gemaakt dan ik in mijn hele leven heb gemaakt.. en dat zegt meer over het huiswerk thuis dan hier haha. Nja nog maar een weekje en dan komt Niels alweer langs, dus dat schiet al op.
    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Mijn eerste reis naar malta

Recente Reisverslagen:

09 December 2011

Last day in Malta

04 December 2011

Zondag 4-12

03 December 2011

Zaterdag 3-12

30 November 2011

Almost 10 weeks in Malta

25 November 2011

Vrijdag 25-11
Rosa

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 32667

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 02 Augustus 2014

Stage in Suriname

04 Januari 2012 - 02 Juni 2012

Bristol

22 September 2011 - 10 December 2011

Mijn eerste reis naar malta

Landen bezocht: