Dinsdag 12e dag - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu Dinsdag 12e dag - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu

Dinsdag 12e dag

Door: rosavdwaal

Blijf op de hoogte en volg Rosa

04 Oktober 2011 | Malta, Valletta

Gisteren avond zijn we bij Nero gaan eten. Daar heb ik een beetje van een soort vlees (wat niet erg lekker was)op en ik kreeg er wat patatjes bij. Na het eten had ik nog snel even wat huiswerk gemaakt, waar ik niets van snapte, maarja ik heb er in ieder geval even naar gekeken. Vanacht heb ik erg vast geslapen. Ik kon er vanochtend erg slecht uitkomen. Gelukkig hoefde ik pas rond half 10 te beginnen. Ik ben even gauw langs het ontbijt gegaan en ben met mn ontbijt in mijn handen naar school gerent, want het regende erg hard vanochtend. In de middag was het al weer opgeklaard en was de temparatuur weer super. Voor donderdag heb ik een presentatie samen met Isabel (mijn spaanse kamergenoot) en Victoria (uit venezuela). Nadat we uit waren hebben we nog op school afgesproken om daar een beetje aan te werken. Dat was nog niet zo makkelijk als het leek en we zijn dan ook maar gewoon om 5 uur gestopt om naar huis te gaan. Victoria wilde nog wel doorgaan, maar Isabel en ik vonden 2 uur langer op school zitten dan je hoort te doen al erg lang. Voor de rest wordt school hier al een beetje normaal, dus niet zo bijzonder meer. Ik had eigenlijk na school willen gaan sporten, maar helaas weer niet van gekomen. Op school zit ik nu ook bij een sportclub. Je hebt ook een kookclub-leesclub-artclub en een muziekclub. Maar ik ben bij de sportclub gegaan. Ik weet nog niet echt wat het inhoud, maar daar kom ik vast nog wel achter. Morgen heb ik een erge lange dag school. Vanaf half 10 tot kwart voor 6 pfff. Daar moet ik nog even niet aan denken...

  • 04 Oktober 2011 - 20:17

    Marina:

    Dat school nog een x gewoon voor je wordt! Roos je blijft me dagelijks verbazen....
    xxx

  • 05 Oktober 2011 - 16:38

    Mieke Van Der Hoeven:

    Als iets gewoon wordt, betekend ook dat je steeds meer gaat wennen. Is de meest moeilijke tijd voorbij? Ik hoop het van ganser harte. Blijf lachen en geniet!!!!! Later ( als je groot bent ) kan je aan je kleinkinderen vertellen dat je dit toch maar mooi hebt gedaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Mijn eerste reis naar malta

Recente Reisverslagen:

09 December 2011

Last day in Malta

04 December 2011

Zondag 4-12

03 December 2011

Zaterdag 3-12

30 November 2011

Almost 10 weeks in Malta

25 November 2011

Vrijdag 25-11
Rosa

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 32664

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 02 Augustus 2014

Stage in Suriname

04 Januari 2012 - 02 Juni 2012

Bristol

22 September 2011 - 10 December 2011

Mijn eerste reis naar malta

Landen bezocht: