Maandag 11e dag - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu Maandag 11e dag - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu

Maandag 11e dag

Door: rosavdwaal

Blijf op de hoogte en volg Rosa

03 Oktober 2011 | Malta, Valletta

Gisteren avond zijn we uit eten geweest bij Bay street. Dat was een goed restaurant. Ik heb een soort van paella gegeten. Toen ik aan de ober vroeg of dat een soort van paella was zei die nee, maar uiteindelijk was dat het wel. Maakt niet uit. Was erg lekker maar veelste veel voor mij. Vanochtend moest ik om half 10 beginnen, maar ik voelde me nog niet helemaal goed. Ik denk dat mijn lijf nog erg aan het eten van hier moet wennen. Voor ik naar school liep ben ik nog even langs het ontbijt gelopen en heb ik een boterham geroosterd en er jam opgesmeerd. Zo ben ik met die boterham naar school gelopen. Zodat ik in ieder geval alvast iets binnen had. Ik kreeg hem niet helemaal op, maarja beter iets dan niets. Na de eerste les gehad te hebben. Was ik van plan om naar de sportschool te gaan. Alleen voelde ik me nog niet echt goed genoeg om te gaan sporten, dus heb ik dat maar niet gedaan en ben ik gelijk mijn huiswerk voor volgende week vast gaan maken. Om 14.50 uur begon mijn volgende les pas. Voor dat ik daar heen ging ben ik even gauw onder de douche gesprongen. Ik heb ook een nieuwe kamergenoot gekregen. Een Rusisch meisje, nja vrouw. Ze is 27, maar ze ziet er uit als 20. Volgens mij is ze hier met haar man, want toen ze net weg ging zei ze dat ze naar haar husband ging. Ze is hier maar voor 4 weken en ze hoeft nog maar 1 week. Ik ben wel jaloers op haar haha. Ik ben het eten hier zo zat. Dat ik eigenlijk geen zin heb in het avondeten, maarja zal zo toch maar gaan. Ik ga wel wat later, dan heb ik misschien meer honger.
Ik heb nog wat foto's van vrijdag 7e dag hierbij gezet.. Die had ik gisteren pas op mijn laptop gezet..

  • 03 Oktober 2011 - 17:32

    Marina:

    hey Roos, bij jou gaat de week wel erg snel, T is hier nog maar maandag hoor en geen dinsdag!
    Weer een leuk verslag.
    xxx

  • 03 Oktober 2011 - 18:34

    Rosa Van Der Waal:

    Ohja ik hoopte dat het alweer dinsdag was maar helaas..

  • 04 Oktober 2011 - 11:28

    Cherique:

    Rosie! Is St. Pauls bay dicht bij jou? Dan kunnen we n weekje voor je gaan koken :p haha x

  • 04 Oktober 2011 - 12:45

    Rosa Van Der Waal:

    @ Cherique : St. Pauls bay is niet echt dichtbij mij. Niet echt ver weg denk ik, maar niet op loop afstand. Ja komen jullie maar is een goede maaltijd voor me koken. Daar ben ik wel aan toe..

  • 04 Oktober 2011 - 13:21

    Mieke Van Der Hoeven:

    Ha die Rosa. Je foto's zien er erg gezellig uit. Hou het zo!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Mijn eerste reis naar malta

Recente Reisverslagen:

09 December 2011

Last day in Malta

04 December 2011

Zondag 4-12

03 December 2011

Zaterdag 3-12

30 November 2011

Almost 10 weeks in Malta

25 November 2011

Vrijdag 25-11
Rosa

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 32677

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 02 Augustus 2014

Stage in Suriname

04 Januari 2012 - 02 Juni 2012

Bristol

22 September 2011 - 10 December 2011

Mijn eerste reis naar malta

Landen bezocht: