Zondag 10e dag - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu Zondag 10e dag - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu

Zondag 10e dag

Door: rosavdwaal

Blijf op de hoogte en volg Rosa

02 Oktober 2011 | Malta, Valletta

Vandaag had ik niet zo'n leuke dag. Ik had er zo naar uitgekeken om naar Comino en de Blue lagoon te gaan. Maar toen ik vanochtend opstond en ging douche. Heb ik tot 3 keer toe naar mijn bed moeten rennen omdat ik een flauwval probleempje had. Niet zo'n succes dus. Mijn bed gelijk helemaal nat. Maarja toen heb ik dus besloten niet mee te gaan. Wel super jammer. En ik had al betaald, dus dat is ook jammer. Gelukkig na nog wat uur te hebben geslapen voelde ik me al een stukje beter. Helaas was de groep toen al lang weg. Uiteindelijk ben ik rond 2 uur naar de Barcelona bar gegaan om een verse Jus d'orange op kosten van mn moeder te gaan drinken. Ik had er ook een croissantje bij genomen, maar dat had ik beter niet kunnen doen. Er bleek iets van creme in te zitten en daar hou ik niet van. Geef mij maar gewoon een normaal croissantje. Daarna ben ik nog even een kleding winkel ingelopen. Ze hebben hier zulke leuke kleren hangen. Helaas moet ik op mn centjes letten, dus heb ik maar (zo verstandig als ik ben haha) niets gekocht. Ik ben gauw door gelopen naar het strand hier vlakbij. Want het was tenslotte heerlijk weer. Daar zag ik kevin in het water staan, dus daar ben ik even heen gezwommen en daarna be ik heerlijk relax op mn handoekje gaan liggen. Na zo'n 2 uur lekker in het zonnetje te hebben gelegen ben ik nog even een ijs koffie gaan halen en naar mijn kamer gegaan. Ik voel me nu al wel beter, maar ik baal er echt van dat ik nu niet mee ben geweest naar Comino en de blue lagoon. Maarja dan moet ik dat maar met mensen gaan bekijken die mij op komen zoeken haha. Komt vast nog wel goed. Het schijnt daar heel mooi te zijn. Het water super helder. Nu ga ik nog even lekker computeren en vanavond gaan we lekker uit eten zonder vouchers. Zodat we ook lekker een keer iets anders kunnen eten. Moeten daar dan uiteraard wel voor betalen, maarja voor een keer moet dat kunnen..

  • 02 Oktober 2011 - 15:50

    Marina:

    Weer een goed verslag maar heel jammer dat je dag anders verliep dan gehoopt. Maar schat t komt allemaal goed hoor. En dat juusje zag er lekker uit. X

  • 02 Oktober 2011 - 17:17

    Annelies(moeder Van):

    Hi Rosa, meisje zorg je wel een beetje goed voor jezelf. Die jus was al een goeie, maar wat dacht je om lekker wat vers fruit voor op je kamer te halen. Wanneer je dan een keertje je ontbijt mist, start je de dag met een lekkere appel, banaan of sinaasappel. Jammer van dit uitje vandaag, maar dat kan vast nog een andere keer.

  • 02 Oktober 2011 - 19:15

    Oma Pieta:

    Hoi Rosa,
    Ik sta versteld van je leuke verslagen, ik geniet er van.
    Eigenlijk ben ik een beetje jaloers op je want ik had dat ook best wel willen doen.
    Hou vol meid, want je kunt t.
    Straks versta ik mn eigen kleindochter niet meer, want dan praat je natuurlijk
    alleen nog maar hele dagen engels.
    Roos een heel fijne tijd en veel liefs van oma en ik hoop je nog een keertje echt te spreken.
    Daag...

  • 03 Oktober 2011 - 14:02

    Mieke Van Der Hoeven:

    Hey die Rosa. Dat was niet de bedoeling om die flauwte te krijgen. Had je iets om naar uit te kijken gaat het niet door. Jammer. Fijn dat je wel weer bent opgeknapt, en de Blue Lagoon loopt niet weg. Gelukkig maar. Komt goed. Zorg goed voor jezelf. Groetjes vanuit een warm en druk India.Trouwens hier hebben ze een Lassie,verse vruchtensap met yoghurt. Een soort yoki drink ,maar dan lekkerder.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Mijn eerste reis naar malta

Recente Reisverslagen:

09 December 2011

Last day in Malta

04 December 2011

Zondag 4-12

03 December 2011

Zaterdag 3-12

30 November 2011

Almost 10 weeks in Malta

25 November 2011

Vrijdag 25-11
Rosa

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 32662

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 02 Augustus 2014

Stage in Suriname

04 Januari 2012 - 02 Juni 2012

Bristol

22 September 2011 - 10 December 2011

Mijn eerste reis naar malta

Landen bezocht: