Naar Sliema 9e dag - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu Naar Sliema 9e dag - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu

Naar Sliema 9e dag

Door: rosavdwaal

Blijf op de hoogte en volg Rosa

01 Oktober 2011 | Malta, Valletta

Vanmorgen werd ik lekker pas om half 11 wakker. Ik wilde er toen eigenlijk wel gelijk uit, maar mijn spaanse kamergenoten hielde de badkamer nog in gebruik. Toen ik eenmaal gedouched was kwamen de schoonmakers mijn room cleanen. Rond een uur of half 1 ging ik naar de kamer van die andere meiden. Die waren nog niet helemaal ready om te gaan. Toen Jip en Laura klaar waren zijn we wat gaan eten in Bay street bij Café Barcelona. Dat eten was goed. Ik heb een lekker broodje op met sla tomaat en mozzarella. En een verse Jus d'orange. Na onze Lunch zijn we Esra op gaan halen en zijn we naar de bushalte gelopen. Daar hebben we de bus naar Sliema gepakt. We zijn naar het grote winkelcentrum geweest. Dat was leuk. Ik heb me alleen wel moeten inhouden. Ze hadden overal al hele leuke winterkleding hangen. Uiteindelijk heb ik alleen een korte spijkerbroek bij de zara gekocht. De zara was niet in het winkelcentrum maar buiten had je ook nog leuke restaurantjes en winkeltjes. Daar hebben we nog wat gedronken en toen zijn we via die winkeltjes weer terug naar een bushalte gelopen en hebben de bus weer terug gepakt. Nog even langs de supermarkt geweest, maar daar heb ik natuurlijk weer alleen maar slechte dingen gekocht zoals pringels en chocolade. Vanavond gaan we pas om 8 uur eten, omdat Nero anders te druk is. We hopen dat er rond 8 uur een plekje is. Morgen gaan we met EF naar Comino en de Blue Lagoon. Daar heb ik wel zin in. Hopelijk is het net zulk mooi weer als vandaag. Moet er alleen wel vroeg uit, want moet al om kwart voor 9 bij de school staan. Ben benieuwd...

  • 01 Oktober 2011 - 18:19

    Marina:

    Heel veel plezier op Comino en de Blue Lagoon.
    Take picture please.......

  • 01 Oktober 2011 - 18:22

    Vera:

    Hey Rosa, lees dat je al bij BarCelona's en Hugo's geweest bent. Leuk joh. Je hebt best veel les-uren geloof ik als ik het zo lees, maar ja daar ging je tenslotte voor, hihihi….

    Veel plezier morgen bij Camino en the Bleu Lagoon. Volgens mij heb je je draai daar al aardig gevonden.

    Wel een beetje balen dat die meiden de badkamer iedere keer bezet houden. Sliema is ook een leuke plaats he?

    Nou, ik ga naar een verjaardag en kijk met plezier uit naar je volgende verhalen.

    x

  • 02 Oktober 2011 - 12:14

    Mieke Van Der Hoeven:

    Ha die Rosa, je verslagen worden stukken positiever. Is dat zo? Ik hoop het van harte. Lieve meid, maak er wat van. Jij hebt alleen fast food. Wil je een dagje ruilen met onze curry's? Ik moet zeggen wel erg lekker, maar zeer gekruid. Echt iets voor jou. Hoe moet dat nu zonder prakkie? Komt allemaal goed. Liefs Mieke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Mijn eerste reis naar malta

Recente Reisverslagen:

09 December 2011

Last day in Malta

04 December 2011

Zondag 4-12

03 December 2011

Zaterdag 3-12

30 November 2011

Almost 10 weeks in Malta

25 November 2011

Vrijdag 25-11
Rosa

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 32651

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 02 Augustus 2014

Stage in Suriname

04 Januari 2012 - 02 Juni 2012

Bristol

22 September 2011 - 10 December 2011

Mijn eerste reis naar malta

Landen bezocht: