vrijdag 8e dag - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu vrijdag 8e dag - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu

vrijdag 8e dag

Door: rosavdwaal

Blijf op de hoogte en volg Rosa

30 September 2011 | Malta, Valletta

Vanmorgen hoefde ik lekker pas om 11 uur op school te zijn. Ik had 1 uur les gehad en toen was het alweer lunch tijd. We zijn bij de Mac gaan lunchen. Daarna had ik nog 2 lesuren en was ik om 14.10 uur uit. Toen ik uit school naar m'n kamer ging kwamen mijn spaanse kamer genoten ook binnen met jolanda(zwitserland) die zit ook bij mij in de klas. Daar ben ik mee naar het strand gegaan. Alleen Maria 1 van de spaanse meiden bleef op de kamer om met haar moeder te skypen. Het was vandaag wel lekker weer, maar toen wij eenmaal aan het strand zaten was het niet echt meer warm van kom ik ga lekker in mn bikini liggen zonnen. Ik ben ook niet lang gebleven. Toen ik de lift van mijn hotel uit stapte stond Laura voor mijn kamer. Die kwam mij halen om het cadeautje aan Kristine te geven. De ex kamergenoot van Jip, want Jip is nu bij Laura en Esra ingetrokken. Nadat we het cadeautje en de ballonen waren wezen brengen ben ik me klaar gaan maken voor het eten. Vandaag wilde we bij Nero eten, maar daar was het zo druk dat we maar naar het Buoncaffé zijn gegaan. Daar heb ik een kip burger op met patatjes. Ik ben het eten hier wel een beetje zat. Ik kan geen fast food, pizza's of pasta's meer zien. Maarja dat is het enige wat we met onze diner vouchers kunnen halen, dus echt gezond eten zit er voor ons ook niet in. Ik denk dat ik tonnetje rond ben eer ik naar huis ga. Vanavond gaan we met een groepje stappen, dus ben benieuwd. Morgen kunnen we gelukkig uitslapen..

  • 30 September 2011 - 21:50

    Martine:

    Hoi Rosa,
    je begint al best je draai te vinden volgens mij.
    Echt super fijn!
    Ik kan t me voorstellen dat je t eten zat begint te worden..maar bij de Mac hebben ze toch ook salade hahaha ;)
    Je moet me even uitleggen wat camebridge is...is dat een engelse les?
    Maar heerlijk dat je na school gewoon naar t strand kunt gaan...toch wel t goeie leven hoor hihi
    Nou hier is t ook heel de week al zomers morgen 1okt en ze geven gewoon 25 Gr op... Moet helaas werken.
    Zondag naar Volendam..helemaal leuk!
    Nou meid doe je best en lekker genieten!

    XX

  • 30 September 2011 - 22:50

    Vera:

    Hey Rosa,

    ben benieuwd waar je bent gaan stappen! Wel ff laten weten hoor. Ik zie je in gedachten al helemaal lopen daar in Malta. Wat ook heel leuk en goed te doen is, is een dagje naar Gozo. Je vaart dan over en met de hop on hop off bus kun je daar ook vanalles gaan bekijken. Is echt een leuk eilandje ook.

    Fijn weekend

    XXX Veer

  • 01 Oktober 2011 - 00:41

    Rosa Van Der Waal:

    @ Martine : Haha ja dat is ook zo maar mijn diner vouchers gelden niet bij de mac donald's een beetje jammer haha.
    Camebridge is een examen dat ik op het einde ga maken. Dat is een engels examen dat hoger aangeschreven staat.
    Ik heb daar nu voorbereidings lessen voor.
    Ja ik hoorde van het mooie weer in Nederland. Daar had ik dus niet voor naar Malta hoeven gaan haha.

    @ Vera : Vanavond ben ik wezen stappen bij Hugo's en bij Havanna club. Het feest is nog in volle gang hier. Ik ben net terug op mijn kamer, maar ik kan nog met volle toeren meegenieten op mijn kamer. De muziek muziek is hier goed te horen haha.

  • 01 Oktober 2011 - 00:42

    Rosa Van Der Waal:

    @ Vera : Ja Gozo daar wil ik ook inderdaad nog heen. Ik ga zondag met EF naar Comino en de Blue Lagoon. Misschien ga ik over 2 weken naar Gozo.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Mijn eerste reis naar malta

Recente Reisverslagen:

09 December 2011

Last day in Malta

04 December 2011

Zondag 4-12

03 December 2011

Zaterdag 3-12

30 November 2011

Almost 10 weeks in Malta

25 November 2011

Vrijdag 25-11
Rosa

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 131
Totaal aantal bezoekers 32665

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 02 Augustus 2014

Stage in Suriname

04 Januari 2012 - 02 Juni 2012

Bristol

22 September 2011 - 10 December 2011

Mijn eerste reis naar malta

Landen bezocht: