1 week in malta - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu 1 week in malta - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu

1 week in malta

Door: rosavdwaal

Blijf op de hoogte en volg Rosa

29 September 2011 | Malta, Valletta

Het nieuwe restaurant gisteren was opzich wel goed volgens mij. Alleen had ik het verkeerde besteld. Ik had pasta besteld, maar die was niet zo lekker. Dus heb ik er maar veel kaas overheen gegooid. Vanochtend ging mijn wekker al om 8 uur want ik wilde nog douchen, maar mijn spaanse kamergenoten nemen de badkamer altijd s'ochtends in beslag, dus bedacht ik om wat vroeger op te staan. Nadat ik gedoucht had ben ik nog even op bed gaan liggen om wakker te worden. Toen ik naar beneden liep om voor de eerste keer te gaan ontbijten kwam ik Laura en Esra tegen bij de receptie. Dus ben ik met Laura gaan ontbijten. Jip was er alvast heen gelopen. Het brood was niet erg vers. Dat is wel wat anders dan ik gewend was bij Bussing. Maarja morgen is het ontbijt voor het eerst bij ons in het hotel. Misschien dat het dan beter is. Alleen hoef ik morgen pas om 11 uur te beginnen, dus denk ik dat ik het ontbijt oversla. Kan ik lekker een beetje uitslapen ! Vandaag ging de schooldag wel snel. Ik had even 2 lessen met mijn klas en daarna camebridge voorbereiding. Daar kreeg ik een onverwachte test. Ben benieuwd wat ik daarvan gemaakt heb haha. Ik was daardoor wel lekker 20 minuten eerder uit. En het was vandaag wel weer mooi weer. Uit school ben ik met Jip en Laura naar Bay street gegaan om een klein cadeautje te gaan kopen voor Kristine die is morgen jarig. Na eindelijk wat gevonden te hebben zijn we nog even wat gaan drinken en toen naar onze kamers gegaan om huiswerk te maken. Ja Rosa en huiswerk dat gaat eigenlijk niet samen. Ik snapte er ook werkelijk niets van. Maarja ik heb er in ieder geval aandachtig naar gekeken. Vandaag hadden we besloten om half 7 af te spreken om te gaan avond eten. Want we wilde naar hetzelfde restaurant waar we 1 keer eerder geweest waren. Alleen die is wel het verst weg. Eenmaal bij dat restaurant aangekomen bleek die geen maaltijden meer te hebben voor EF studenten. En kunnen we nu nog maar bij 3 restaurants eten met onze vouchers. Dus zijn we weer terug gelopen om bij Nero te gaan eten. Daar was het nogal druk. Dus uiteindelijk zijn we gewoon weer bij Amigos gaan eten. Waar ik weer aan mijn vertrouwde kipnuggets met chips zat haha. Nu ga ik denk maar even bij uitzending gemist wat tv zitten kijken...

  • 29 September 2011 - 20:52

    Corrie:

    Ja, ja, goed bezig wijfie! Hmmm, al die gezonde groenten missen is zo te lezen niet echt een straf, haha! Iris zou dr een moord voor doen, bijna iedere dag kipnuggets!!
    Lekker hoor, morgen een beetje uitslapen, weet je wat .... ga ik ook lekker doen, strak plan!
    Nog een fijne avond en truste voor straks!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Mijn eerste reis naar malta

Recente Reisverslagen:

09 December 2011

Last day in Malta

04 December 2011

Zondag 4-12

03 December 2011

Zaterdag 3-12

30 November 2011

Almost 10 weeks in Malta

25 November 2011

Vrijdag 25-11
Rosa

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 90
Totaal aantal bezoekers 32677

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 02 Augustus 2014

Stage in Suriname

04 Januari 2012 - 02 Juni 2012

Bristol

22 September 2011 - 10 December 2011

Mijn eerste reis naar malta

Landen bezocht: