Welcome party deel 2 koyote club - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu Welcome party deel 2 koyote club - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu

Welcome party deel 2 koyote club

Door: rosavdwaal

Blijf op de hoogte en volg Rosa

27 September 2011 | Malta, Valletta

Vanavond ben ik samen met nog 3 meiden naar de welcome party geweest in koyote club. Dat was erg gezellig. Er word hier erg veel Tequila gedronken. Ik heb daarom toen we binnen kwamen maar gewoon mee gedaan en de Tequila naar binnen gegoten. Echt iets voor mij ahum.. haha maar het was wel gezellig. Ze houden hier wel van een feestje. Ik ben rond 1 uur denk ongeveer terug gegaan met de meiden waar ik mee was. Alleen het duitse meisje ging nog met andere naar een andere club. Zij kan morgen uit slapen dus dan is het niet zo erg. De rest moet gewoon weer om half 10 op school zitten. Ik heb een aantal foto's van op het begin van de avond.. om een beetje een indruk te krijgen misschien.
Morgen volgt er weer een verslag !

  • 27 September 2011 - 06:10

    Marina:

    Nou dan zul je vandaag wel wat hoofdpijn hebben. En ik nog tegen Mieke zeggen gisteravond dat je niet zo'n drinker bent. Ik ken mn eigen kind niet eens, haha. Lieverd ik vind het alleen maar heerlijk om te lezen dat je het naar je zin hebt gehad.
    Ik kijk al weer uit naar het volgende verslag én de foto's van gisteravond.
    xxx en nu ga ik werken

  • 27 September 2011 - 06:51

    Mieke:

    Een heeeeeele goedemorgen. De berichten die ik nu lees, zijn hartstikke goed. Fijn,mooi,fijn,mooi!!!!!!!!!!!!!!!!! Ga er lekker van genieten, en klets met de hele wereld, want uit je verhalen begrijp ik dat ze daar van over de hele wereld naar toe komen. Nieuwe vakantieadressen???????? Succes wijfie, en nog bedankt voor je mailtje.

  • 27 September 2011 - 20:49

    Laura Boon:

    We gaan er wat leuks van maken Rosa! veel leuke dingen doen! Ik ben blij dat we jou ook hebben leren kennen!

    Tot morgen op school!

  • 28 September 2011 - 09:03

    Rosa Van Der Waal:

    Ik kan geen foto's meer plaatsen zie ik !.. Mijn album hier zit vol.

  • 28 September 2011 - 12:56

    Marina:

    Verwijder dan een paar foto's die er nagenoeg dubbel op staan

  • 28 September 2011 - 16:11

    Annelies:

    Lieve Rosa,
    Volgens mij begint het zo langzamerhand te wennen. In ieder geval ben je al wat leuke meiden tegengekomen die het leven voor jou daar een stuk aangenamer maken. Ik denk dat je nu ook wat ruimte hebt op deze site om nog wat foto's up te loaden. Ik had nog een tegoedje en dat kun jij wel gebruiken. Hoe heet het onderkomen eigenlijk waar je zit en had jij gekozen voor een 4 persoonskamer of is daar geen keus in?

  • 28 September 2011 - 19:43

    Marina:

    zo, je kan daar wel lekker partyen zeg..... Zwat een lekkere koppies

  • 28 September 2011 - 20:08

    Rosa Van Der Waal:

    Hee Annelies,

    Super lief van die extra foto ruimte ! Die ga ik zeker gebruiken.
    Ja eerst had ik wel erge heimwee, maar nu vermaak ik me hier wel.
    Ik denk dat ik straks niet meer naar huis wil. Ik heb hier nu al leuke meiden en jongens
    ontmoet, dus dat gaat helemaal goedkomen.
    Voor een 4 persoonskamer heb ik niet gekozen. Ik had eigenlijk verwacht in een 2
    persoonskamer te komen, maar ik werd in een 4 persoonskamer geplaatst.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Mijn eerste reis naar malta

Recente Reisverslagen:

09 December 2011

Last day in Malta

04 December 2011

Zondag 4-12

03 December 2011

Zaterdag 3-12

30 November 2011

Almost 10 weeks in Malta

25 November 2011

Vrijdag 25-11
Rosa

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 32657

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 02 Augustus 2014

Stage in Suriname

04 Januari 2012 - 02 Juni 2012

Bristol

22 September 2011 - 10 December 2011

Mijn eerste reis naar malta

Landen bezocht: