Maandag 5e dag - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu Maandag 5e dag - Reisverslag uit Valletta, Malta van Rosa Waal - WaarBenJij.nu

Maandag 5e dag

Door: rosavdwaal

Blijf op de hoogte en volg Rosa

26 September 2011 | Malta, Valletta

Gisteren stond ik om 6 uur bij de receptie op mijn 2 nieuwe spaanse huisgenoten te wachten. Toen ik ze de discotheken liet zien en naar amigos liep om wat te gaan eten. Zeiden ze mij voor amigos dat hun al bij de mac hadden gegeten. Ik besloot toen ze een kleine rondleiding te geven en zelf bij nero te gaan eten. Alleen is hun engels zo slecht dat dat niet erg makkelijk was. Uiteindelijk heb ik alleen 2 stukken pizza weg zitten werken bij nero. Helaas kwamen er wel 5 malta gangsters bij me aan de tafel zitten. Maar ik bleef lekker zitten. Daarna heb ik op mijn kamer nog lekker even gekyped met iedereen. Vanmorgen gingen die spaanse meiden al vroeg uit bed. Hun doen echt lang over douche aankleden haar doen en dan naast mijn bed gaan fohnen, maarja het is niet anders. Helaas moesten ze daarbij ook nog tegen elkaar praten. Ik was van plan om te gaan ontbijten dus om 9 uur ben ik in mn slaap outfit de straat op gegaan naar nero om te ontbijten. Alleen toen ik daar langs liep werd ik al misselijk van het idee dat ik moest gaan ontbijten. Toen ben ik maar doorgelopen en ben even bij het strand gaan kijken. Daar was nog niet veel dus ben ik weer naar mijn hotel gegaan. Daar heb ik tot een uur of 10 heerlijk relax bij de receptie gezeten. Daarna ben ik naar mijn kamer gegaan om even met mijn moeder te skypen. Heb ik even mijn kamer aan laten zien. Ik heb er ook snel wat foto's van gemaakt. Die zal ik morgen ochtend wel even uploaden.
Ik had nog een schrift nodig voor school dus die ben ik rond 12 uur even gaan kopen en heb ik gelijk wat gegeten bij de mac. Op facebook had ik een meisje gesproken die ook hier op malta zit. Zij bleek in de kamer tegenover mij te zitten. Dus toen ik weer op de kamer zat werd er op de deur geklopt en stonden daar 2 andere nederlandse meiden die zich voor kwamen stellen dat waren Laura en jip. Laura slaapt met een duits meisje op de kamer dus die stelde haar eigen ook voor. Toen ik even met Jip had gesproken kwam ik er achter dat zij ook voor 3 maanden hier zit en dan hier in december al een camebridge examen doet. Dus ben ik naar school gegaan en heb ik geregeld dat ik hier op malta in december dat examen al kan maken wat ik eigenlijk pas na de 6 maanden op engeland zou maken. Morgen beginnen mijn eerste voorbereidingslessen daarvoor.
om 3 uur begonnen dan mijn lessen. ik had maar 2 lessen maar van hetzelfde. Het stelde nog niet veel voor maar dat was omdat het de eerste les was. Het was nog meer kennismaken. Na school ben ik gaan eten met die 2 nederlandse meiden en dat duitse meisje en Anouk (nederlands kamergenootje van mij). Dat was wel gezellig. Net toen ik weer op mijn kamer kwam heb ik nog even geskyped en ben snel gaan douche. Want om 11 uur heb ik alweer met die 3 meiden afgesproken (laura,jip en het duitse meisje) ik ben ook zo slecht in namen. Want vanavond is hier weer een welcome party in de coyote club. Ik ben benieuwd. Ga nu even nog snel mijn haar doen. Morgen laat ik weer weten hoe het geweest is !

  • 26 September 2011 - 21:27

    Marina:

    In je slaapoutfit ontbijten! ;-) Je koffer is al sloeber maar nou jij ook al? O, o, o wat mot er van je terecht komen. haha. En dat van die Malta gangsters had je me nog niet verteld. Je bent ook een echte koele om gewoon te blijven zitten. Haha, goedzo hoor toppertje! Have fun tonight at Coyote. Heb ff wat filmpjes op You Tube van Coyote zitten kijken. Aan het uitgaansleven zal het daar niet liggen.......kus en tot de volgende blog.

  • 26 September 2011 - 21:29

    Marina:

    Oja, zet er nog s een leuke profielfoto op? Please

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Valletta

Mijn eerste reis naar malta

Recente Reisverslagen:

09 December 2011

Last day in Malta

04 December 2011

Zondag 4-12

03 December 2011

Zaterdag 3-12

30 November 2011

Almost 10 weeks in Malta

25 November 2011

Vrijdag 25-11
Rosa

Actief sinds 23 Sept. 2011
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 32663

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 02 Augustus 2014

Stage in Suriname

04 Januari 2012 - 02 Juni 2012

Bristol

22 September 2011 - 10 December 2011

Mijn eerste reis naar malta

Landen bezocht: